Gå til innhold
Arkivverket
Lars E. Øyane

Ole Olson Hillestad, fødd 1832 - til Amerika 1865 - kan henda med halvsøster Olina - kvar vart det av dei?

Recommended Posts

Lars E. Øyane

Eg står heilt fast når det gjeld denne emigranten frå Hafslo:

Ole Olson Hillestad, fødd på husmannsplassen Nauststodi eller Flaten under garden Hillestad i Hafslo 16.9.1832, som son av Ole Johannesson Hillestad og kona Anna Hansdotter, voks opp i Hafslo, men utvandra i 1865 til Amerika! Der sluttar alle spor!

Eg mistenker mannen for å ha skrive seg Ole Olson, og kanskje er han identisk med ein Ole Olson i Chicago, IL som enno levde i 1920. Alderen høver godt, og utvandringsåret likeins. Men, namnet er jo so vanleg...

Ole hadde òg ei halvsøster, som eg mistenker for å ha utvandra på same tid som broren:

Olina Jensdotter Hillestad, fødd på same husmannsplassen Nauststodi eller Flaten under garden Hillestad i Hafslo 15.12.1839. Ho vart konfirmert i Hafslo i 1855, og vert deretter borte som dogg for soli! Eg kan ikkje sjå at ho budde i Noreg i 1865, so eg trur ho må vera fari over i lag med halvbror sin i 1865, eller kanskje før?

Dette er nok ei skikkeleg utfordring, men kan nokon greia løysa desse problemi, må det vera lesarane av Brukarforum!

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Med venleg helsing,

Lars E. Oyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.