Gå til innhold
Arkivverket

KAN NOEN HJELPE MEG FORT??? Tippoldefar i Sverige...


Aslak Gjennestad
 Del

Recommended Posts

Tippoldefar i Sverige

 

På veggen hjemme i huset mitt på gården henger det bilder av slekta tilbake i flere ledd. Men noe mangler… Min tippoldefar fra Sverige som ingen i familien vet noe om. Jeg har lenge drømt om å finne ut hvem han var, hvor han kom fra, litt om hvordan livet hans var og ikke minst bilde av han. Min bestefar visste svært lite om sin bestefar. Nå er det bare tre søsken igjen som lever av denne store flokken. Bestefar døde i 2010, 94 år gammel.

 

Etter litt etterlysning på nettet viser det seg jo at min bestefar har hatt sin svenske bestefar i live til han var 7 år gammel. Og jeg ser at ei Chris Bingefors har kommet med noen supre opplysninger! Jeg lykkes imidlertid ikke med å nå denne brukeren... Kanskje noen av dere her kan hjelpe meg med litt videre opplysninger? Jeg tenker å dra til Sverige nå en av dagene og finne eventuell familie der. Hvor bør jeg lete på nettet, og hvor bør jeg dra i Sverige?

 

Håper å høre fra noen av dere! Ha en fin dag!

 

Mvh

Aslak Gjennestad aslak.gjennestad@gmail.com mobiltelefon: 95035781

 

 

Her er hva jeg vet og hva jeg lurer på:

 

 

Lars Gustaf Gustafsson (1845 – 1923) TIPP-OLDEFAR

 

Han är stalldräng (passar med uppgiften om kusk, han reser också till just Arendal!):

 

Post 858072

Gustafsson, Lars Gustaf

Stalldräng (ogift man)

 

f. 26/9 1845 på Sandtorp i Gräve, Örebro län (Närke) Sandtorp var ett torp under Åkerby säteri.

 

Er Sandtorp en gård som finnes i dag? Jeg ønsker å besøke dette stedet.

 

Han var son till gifte drängen Gustaf Jacobsson och Caisa Lisa Olsdotter.

 

Utvandrad 24/10 1879 från Åkerby, Gräve, Örebro län (Närke) till Arendal, Aust-Agder fylke, Norge

 

Källa: Husförhörslängd, s. 23

Emibas emigrationsakt: Gräve T 1879 001

Onormerade namnformer:

Destinationsland: Norge

 

Hvor finner du disse kildene? Jeg skulle så gjerne sett kirkebøkene. I Norge kan vi se de på nettet. Hvordan er det I Sverige? Jeg synes det er så vanskelig å søke på nettet… Hvor er alle disse flotte opplysningene funnet på nettet?

 

Denne Lars Gustaf är kuskdräng hos godsägare Oscar Hugo Evers på Åkerby säteri (mycket stor gård) i Gräve socken. Det verkar troligt att han sökte arbete i Norge som kusk. Godsägaren i Åkerby, Oscar Evers, var ursprungligen från Göteborg (gift med en dam ur Göteborgssocieteten) och kan ha haft kontakter i Arendal, med skeppsbyggning som gemensam faktor. Det kan vara anledningen till att Lars Gustaf flyttade dit och till Lunde I Fjære, Carl Anton Lunde var ju i skeppsbyggningsbranschen.

 

Lars Gustav Gustavson fikk altså min oldefar Gustav Adolf i 1882 (døpt i Øyestad) med Asborg Helene Stiansdtr. Så har han truffet Bernardina Albertina Gustavsdotter, som i 1883 flyttet fra Sverige til Norge med sin lille datter Ingeborg (også født utenfor ekteskap). De har så giftet seg samme år i Fjære - og i 1885 får de sønnen Gustav Adolf (døpt i Fjære med samme navn som min oldefar). Allerede i 1886 flytter så Lars Gustav og Bernardina Albertina tilbake til Sverige (Örebro), og når Bernardina dør allerede i 1888, gifter Lars Gustav seg på nytt. Min oldefar blir boende hos sin mor som dessverre dør så altfor ung I 1896.

Det finns en dotter Ingeborg Maria född 14/12 1881 i Örebro. Hon är oäkta dotter till Bernhardina Albertina Gustafsson (dotter till skomakare Adolf Gustafsson). Bernhardina och Ingeborg flyttar 26/9 1883 till Arendal i Norge!

 

Enligt svenska husförhöret ska de vigts 16/11 1883, det måste vara i Fjäre. Men jag hittar inga vigselböcker där.

 

Lars Gustaf återflyttar till Sverige 1886-11-26 enligt immigrantregistret i Örebro! Då med födelseort Örebro, vilket är fel. Det är därför jag inte hittat honom.

 

I Inflyttade Örebro Nikolai församling kommer Lars Gustaf Gustafsson med familj från Fjære (!!!) i Norge.

Med sig har han enligt husförhör

Bernhardina Albedina (?) Gustafsson f 1851 (osäker uppgift) i Örebro län (osäker uppgift)

 

Samt: sonen Gustaf Adolf f 30/1 1885 i Fjäre.

 

Hustrun dör 1888 och han gifter om sig. Det finns fler barn.

 

Hvem gifter han seg med? Hvor mange barn fikk han? Har disse etterkommere? Hvor kan en finne disse opplysningene? Vet dere om noen avis (tidning) som jeg bør etterlyse i?

 

Lars Gustaf byggde sig ett litet hus i Örebro, på egen mark, när han kom från Norge, det kallades Irvingsholm, som också är en stor herrgård utanför Örebro. Det huset var nog hans egen lilla "herrgård" tror jag.

 

Dette er spennende! Er dette et sted som finnes i dag? Kanskje familie kan bo der enda?

 

18450926

 

Gustafsson, Lars Gustaf

 

Irvingsholm

 

Död 31/12 1923. (Hvilke avis kan dødsannonsen ha stått i?)

 

Finnes graven hans i dag tro? Hvor er han begravd? Har han barnebarn som i dag steller graven? Jeg ønsker sterkt å få besøke dette stedet!!!

 

Kyrkobokförd i Örebro Nikolai, Örebro stad (Örebro län, Närke). Han är alltså född i Gräve, inte Örebro!

 

Född 26/9 1845 i Örebro (Örebro län, Närke).

 

Hvor mange søsken hadde Lars Gustaf?

 

Gift man (9/11 1888).

--------------

Motsvarande kyrkobokföringsförsamling(ar) 1/1 2010:

Örebro Nikolai, Örebro kn (Örebro län, Närke)

 

Födelseförsamling i källan:

Örebro (Örebro län)

 

Källor:

DB, FS

 

 

 

 

Gustaf Jacobsson (-1906) TIPP-TIPP-OLDEFAR

 

Fadern, Gustaf Jacobsson, dör 14/1 1906 i Gräve.

 

Tenk om jeg klarer å spore opp bilde av han!!!!!!!

 

Om han inte var för fattig så bör det finnas en bouppteckning (skifte) efter honom där man kanske kan finna ut mer om sonens vistelseort. Fadern var gift 4 gånger, så sonen kan ha fått sitt arv tidigare och då inte vara med på bouppteckningen.

 

 

 

Caisa Lisa Olsdotter (1817 – 1855) TIPP-TIPP-OLDEMOR

 

Caisa Lisa Olsdotter dog 26/11 1855, 38 år 10 månader och 25 dagar gammal av slag (hastig död). Född 15/1 1817 i Gräve.

Gräve C:2 (1834-1861) Bild 41 (AID: v53187.b41, NAD: SE/ULA/10342)

 

Lars Gustaf hade då 4 levande syskon. Hvem var disse? Og hadde de barn?

 

 

 

Gustaf Adolf (1885 – 1925) OLDEFARS HALVBROR

 

Här i alla fall Gustaf Adolf ur Sveriges dödbok (det blir fler barn till Lars Gustaf Gustafsson):

 

18850130

 

Gustafsson, Gustaf Adolf

 

Lyftinge

 

Död 1/4 1925.

 

Kyrkobokförd i Bro (Västmanlands län, Västmanland).

 

Född 30/1 1885 i Norge.

 

Gift man (25/10 1919).

--------------

Motsvarande kyrkobokföringsförsamling(ar) 1/1 2010:

Malma, Köpings kn (Västmanlands län, Västmanland)

 

Födelseförsamling i källan:

Norge

 

Källor:

SCB, DB, FS

 

Gustaf Adolf begick självmord genom hängning 1 april 1925, så sorgligt. Han var torpare i det som nu heter Kolsva.

 

Statistiska Centralbyrån (SCB) - samlingspost, Utdrag ur födelse-, vigsel- och dödböcker 1860-1949, SE/RA/420401/01/H 1 AA/2523 (1925), bildid: A0032362_00525

 

Dåpen: http://www.arkivverk...ny&idx_side=-62

 

Fikk han barn før han tok sitt liv? Lever noen av disse barna? Jeg er så nysgjerring! Hvor finnes bilde av ham tro? Ligner han oldefar?

 

 

Gustav Adolf (1882 – 1964) OLDEFAR

 

Denne historien er kjent for oss. Legger ved det eldste bildet jeg har av han. :-)

 

Her er min oldefar Gustav Adolfs dåp i 1882 (nr. 98): http://www.arkivverk...y&idx_side=-102

 

 

 

DIVERSE:

 

Bilder är väl möjligen om det finns namngivna bilder på anställda på godset, ägaren var en känd riksdagsman. Du kan höra med Örebro stadsarkiv http://www.orebro.se/stadsarkivet

 

Det är mycket oklart i husförhöret

Örebro Nikolai AI:30c (1886-1890) Bild 360 / sid 352 (AID: v52772.b360.s352, NAD: SE/ULA/11800)

 

Gustaf Adolf har fått fel födelsedag i sitt prästbetyg från Norge, han har fått den andre pojkens födelsedag!

 

Bild från husförhör

 

Örebro Nikolai AI:32c (1896-1900) Bild 393 / sid 385 (AID: v52784.b393.s385, NAD: SE/ULA/11800)

 

Oscar Evers:

http://sv.wikipedia....iki/Oskar_Evers

 

http://www.bohusgillet.se/sablevg.htm

Vedlagte miniatyrbilde®

  • post-1416-0-16021000-1365028516_thumb.jpg
  • Her er oldefar Gustav Adolf Gustavsen i ung alder. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha et abonemang på de svenske kildene som husf., dåp, viels. etc.

Begynner med Lars gustavs dåp, Bengtfors har skrevet at han var uekte det er IKKE riktig. Fortsetter med husf. av familien. Sandtorp er nok bare et lite sted i Gräve, i tidsr. 1846-1850 er de reg. boende i Kyrkebod,Gräve.

Mvh.Mette

post-443-0-10919000-1373584698_thumb.jpg

post-443-0-25603500-1373584746_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er dette?

 

Du må ha hatt et tidligere innlegg og fått et massivt svar som du refererer. Har du takket henne? Dette er ditt andre innlegg og nå kommer det en hasteordre om nye dypdykk. Chris har vært innlogget her på forumet senest i går kveld.

 

Dette er ikke slektsgranskning, det er slektsshopping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da... Leit at dette ble galt oppfattet... Mener overhode ikke å slektsshoppe... Har søkt min svenske tippoldefar i årevis. Men er fersk på gransking på nett. Siden en nokså spontan tur til Sverige ble bestemt, tenkte jeg det kunne være spennende å være litt spontan her med et innlegg til mennesker som er kunnskapsrike og interesserte. Kanskje noen har opplysninger... Mulig jeg valgte feil emnenavn... Jeg er utrolig takknemlig for all informasjonen som Chris Bingefors har kommet med i forbindelse med et eldre innlegg! Dette innlegget (for øvrig mitt første innlegg) er en oppsummering av det. Da jeg leste kommentaren din Cai, så prøvde jeg å fjerne innlegget mitt, men fikk det ikke til. Derfor får det bare stå videre her. Jeg får bare beklage så mye hvis jeg har gått frem på en gal måte. Jeg er meget lei for det!

 

Takk til deg Mette for bildene fra kirkebøker! Har aldri sett disse siden jeg ikke har noe abonement ennå. Så TUSEN TAKK for det! :-)

Jeg har funnet Sandtorp på nettet nå. Det er en bitte liten husmannsplass som jeg ønsker å besøke på turen. Det blir artig å se plassen han bodde på og antagelig tråkket sine barnesko. :-) Skulle bare så gjerne visst hvor han endte opp hen da han flyttet tilbake til Sverige. Og hvor han er gravlagt. Jeg får sjekke videre å se om jeg får napp noe sted. Spennende! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Et lite bidrag.

Da Lars Gustaf Gustafsson flyttet til Ørebro 1886.

 

Etter å ha blitt enkemann i 1888, giftet Lars Gustaf seg 9/11 1888 med Ida Matilda f.Lundin.

 

Fra husforhør:

Lars Gustaf Gustafsson f. 26/9 1845

Ida Matilda f. Lundin f. 13/6 1856 Halsberg

Barn:

hans fra 1.ekteskap:

Gustaf Adolf f. 30/1 1885

Ingeborg Maria f. 14/12 1881

Katarina Maria f. 1/1 1888

felles barn:

Johan Konrad f. 15/9 1889, død 25/3 1892 Ørebro

Elius f. 18/10 1894 Ørebro

 

Hilsen Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kari!!!

 

Dette er jo et gjennombrudd! TUSEN TAKK!!! Ser han gifta seg med Ida Matilda, og at her er barn inn i bildet!!! Dette kan jo være linken til å finne min familie! Nå lettet jeg nesten av stolen her! :-)

 

Vet jo litt om Gustav Adolf som var født i 1885. Han var visstnok gift i 1919, men vet ikke med hvem og om han hadde barn... Dessverre tok han livet sitt i 1925.

 

Gustav Adolf var sønn til Lars Gustav og Bernardina Albertina (som døde i 1888).

 

Denne Ingeborg Maria født 1881, trodde jeg var datter til Bernardina Albertina. Uekte, fra før hun møtte Lars Gustav. Kan dette stemme?

 

Katarina Maria var ny for meg! Spennende! Hun er da også datter til Bernardina Albertina. Hun ble jo da født samme året som moren døde... Trist...

 

Så ser jeg at Lars Gustaf og Ida Matilda hadde felles barn! Johan Konrad som døde 2,5 år gammel. Og Elius som er født i 1894!!!!! Å denne Elius er jo superspennende!!!!! Har han levd lenge tro??? Og har han barn??? Ble han gammel, kan han jo ha levd helt til 1980-tallet! Jeg er født i 1981... Dette blir så NÆRE nå!!! Takk til deg Kari for opplysninger!!! Jeg er ikke så godt på nettgransking ennå, og er veldig takknemlig for deres hjelp! :-) :-)

 

Går det an å finne ut hvor Lars Gustaf bodde hen når han døde? Og om der er en grav et sted mon tro??? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Sveriges Dödbok:

(Utgitt på CD av Sveriges Slektforskarförbund, www.genealogi.se)

 

18941018-2134

Gustafsson, Elis

Vifolkagatan 2

582 47 Linköping

Död 7/1 1992.

Kyrkobokförd (1977) i Linköpings domkyrkoförs, Linköpings kn (Östergötlands län, Östergötland). Mantalsskriven (1977) på samma ort.

Född 18/10 1894 i Örebro (Örebro län, Närke).

Gift man (30/5 1953).

--------------

Födelseförsamling i källan:

Örebro (Örebro län)

 

Källor:

RTB 92 / SPAR 92 / SPAR 95

 

 

De som har tilgang til folketellingen i 1970 kan sikkert finne Elis og hans familie. Det står at han giftet seg 30. mai 1853.

 

Søk i http://personer.eniro.se/ på Vifolkagatan 2 582 47 Linköping. Kanskje de som bor der nå har opplysninger?

 

Jeg har ikke funnet gravstedet på Svenska gravar.se, selv om de har registrert graver i Linköping.

 

http://www.begravnin.../hittagrav.html

.

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18450926

Gustafsson, Lars Gustaf

Irvingsholm

Död 31/12 1923.

Kyrkobokförd i Örebro Nikolai, Örebro stad (Örebro län, Närke).

Född 26/9 1845 i Örebro (Örebro län, Närke).

Gift man (9/11 1888).

--------------

Motsvarande kyrkobokföringsförsamling(ar) 1/1 2010:

Örebro Nikolai, Örebro kn (Örebro län, Närke)

Födelseförsamling i källan:

Örebro (Örebro län)

Källor:

DB, FS

 

 

(Nå ser jeg at Chris Bingefors allerede hadde lagt ut dødsfallet til Lars Gustaf i det første innlegget ditt.)

.

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gustafsson f. Lundin, Ida Matilda

Troningsholm

Död 9/5 1938.

Kyrkobokförd i Örebro Nikolai, Örebro stad (Örebro län, Närke).

Född 13/6 1856 i Hallsberg (Örebro län, Närke).

Änka (31/12 1923).

--------------

Motsvarande kyrkobokföringsförsamling(ar) 1/1 2010:

Örebro Nikolai, Örebro kn (Örebro län, Närke)

Födelseförsamling i källan:

Hallsberg (Örebro län)

Källor:

DB, FS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kvinnen kan være Elis Gustafssons enke, for hun ble enke på samme dag som han døde.

 

19131105-0825

Gustafsson, Greta Lovisa

Sparregatan 2

582 21 Linköping

Död 23/9 2003.

Folkbokförd i Linköpings domkyrkoförs, Linköpings kn (Östergötlands län, Östergötland).

Född 5/11 1913 i Ledberg (Östergötlands län, Östergötland).

Änka (7/1 1992).

--------------

Födelseförsamling i källan:

Ledberg (Östergötlands län)

Källor:

man91 / RFV 06

 

 

På Sparregatan 2 58221 LINKÖPING finner du en med etternavn Gustafsson som kanskje er etterkommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gustaf Adolf Gustafsson f. 30/1 1885,død 1/4 1925 i Bro, Västmanland.

Gift 25/10 1919 i Køping,Västmanland med

Hilma Elisabet Vinberg f. 30/3 1894.

Et barn, Erik Gustaf f. 14/11 1920 i Køping.

 

Fra Sveriges dødbok:

 

18940330

 

Gustafsson, Hilma Elisabet

 

(Inga adressuppgifter)

 

Död 8/4 1937.

 

Kyrkobokförd i Söderby-Karl (Stockholms län, Uppland).

 

Född 30/3 1894 (ingen uppgift om födelseort)

 

Kvinna.

--------------

 

Lurer på om dette er sønnen, har i så fall endret navn til Gulldal:

 

 

19201114-0015

 

Gulldal, Erik Gustaf

 

Herrgårdsstigen 4, 2 tr, Lidingö

 

Död 19/7 2009.

 

Folkbokförd i Lidingö, Lidingö kn (Stockholms län, Uppland).

 

Född 14/11 1920 i Köping (Västmanlands län, Västmanland).

 

Gift man (19/5 1945).

--------------

Födelseförsamling i källan:

Köping (Västmanlands län)

 

 

Dersom det er rett Erik Gustaf,tror jeg det finnes en datter som lever.

 

 

Ingeborg Maria f. 1881 er Bernhardina Albertinas datter,men det er nok ikke markert i husforhør etter morens død.

 

Hilsen Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne-Lise!

Tusen millioner takk for opplysningene!!! Dette er bare helt utrolig! Ser du har funnet Elis Gustafsson i Linköping. Han ble jo nesten 98 år gammel jo! Å det er altså min bestefars onkel! Dette har vi ikke visst. Og sikkert ikke Elis og familien heller. :-) Ser du har funnet det som kan være kona også, Greta Lovisa. Hun ble jo som du sier enke den dagen Elis døde. Du sier at de som har folketellingen fra 1970 kan være heldige å finne familien til Elis. Hvem bør jeg spør om dette? Hvis de har barn, så er det jo svært sannsynlig at de er i live! :-)

 

Kari!

Tusen takk for opplysningene om Gustaf Adolf som tok sitt liv i 1925. Tenk at han ble gift og fikk en sønn i 1920 ved navn Erik Gustaf. Du skriver også at du tror denne Erik Gustav har en datter som lever. Åssen går dette an å finne ut? Dette kan jo være "the missing link" til min svenske familie!

 

Hjelp og råd mottas med STOR TAKK!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har funnet navnet på henne som kan være Erik Gustaf sin datter.

Men, siden dette er nålevende personer,nevnes de ikke her.

Legger du ut e-posten din,kan jeg sende deg.

 

Fant også at Katarina Elisabet Gustafsson f. 1/1 1888, død 27/3 1960, giftet seg 31/10 1910 med Johan Verner Jansson f. 24/3 1878 Hallsberg, død 24/2 1963.

En sønn Edon Verner f. 10/5 1911 Ørebro,død 2/5 1993 Ørebro.Gift 18/10 1941 med Mary Linnea f. 20/12 1915 Ørebro,død 19/3 2006.

 

Hilsen Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj!!! Så spennende! Min mailadresse er: aslak.gjennestad@gmail.com

 

Tenker på hun Katarina Elisabet Gustafsson f. 1/1 1888. I de opplysningene jeg har framskaffet heter hun Katarina Maria og er født den datoen... Er vi sikker på dette er samme person? I så fall, går det an å finne ut om Edon Verner og Mary Linnea har barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entusiasme, glede og spontanitet er bra (:

 

Men jeg (mer enn) stusset, da jeg leste overskriften her:

(" KAN NOEN HJELPE MEG FORT??? Tippoldefar i Sverige...") ^_^

 

Lykke til, Aslak! Hvor kommer etternavnet ditt fra, tro? Arendal, Stokke, annet steds fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torunn!

 

Hehe! Ja, dette er moro! Skjønner at overskriften min fikk mange til å våkne. Litt stussing er fint! Det er jo ekstra moro! Og nå ser det ut som ting løsner her, og at jeg faktisk finner min svenske familie! Får meldinger og mailer av mennesker som har opplysninger! Jeg er i hundre!

 

Mitt navn Gjennestad er navnet på gården jeg bor på. Mellom Arendal og Grimstad. Her har slekta mi budd i ca 500 år. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne-Lise!

 

Jeg har nå fått hjelp til å finne ut at Elis (d. 1992) og Greta Lovisa (d. 2003) var gift og at de er gravlagt i Örebro sammen med tippoldefar og hans kone!!! Nå har jeg jo en grav å besøke! Tippoldefar som døde i 1923 ble visstnok "återbegravad" der i 1938 sammen med sin kone som døde da og nå sin sønn Elis og sin svigerdatter Greta Lovisa. Det STORE mysteriet er nå om Elis og Greta Lovisa har barn... Hvordan bør jeg gå frem for å finne ut av det? Det er jo ikke lenge siden de døde... Det er jo nettopp Elis barn som eventuelt sitter på bilder av tippoldefar. Har du eller noen andre her noen lure tips til meg som ikke er så erfaren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du finner ut hvilken kirkegård de ligger gravlagt, kan du be kyrkogårdsförvaltningen om å videresende et brev til vedkommende som betaler festeavgift for graven. Det kan selvsagt hende de opplyser hvem som er fester av graven direkte, og da vil du jo ha noen å kontakte:

http://www.svenskakyrkan.se/default.aspx?id=825245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har tilgang til folketellingen i 1970 kan sikkert finne Elis og hans familie. Det står at han giftet seg 30. mai 1853.

 

 

Fra Folketellingen i 1970

 

1894-10-18

 

Gustafsson, Elis

 

Syréng 6A

582 46 Linköping

 

Kyrkobokförd i Linköpings domkyrkoförs (Linköpings kn, Östergötlands län, Östergötland), distrikt 14, fastighet 61823. Mantalsskriven på samma ort.

 

Född 18/10 1894 i Örebro (Örebro län, Närke).

--------------

Källa: Mtl Östergötlands län 1971

 

Disse bodde på samme adresse:

 

Agnevik, Alice Ingeborg 19110930

Agnevik, Per Göte 19120512

Gustafsson, Axel Gösta 19091124

Gustafsson, Elis 18941018 (Nevnt ovenfor)

Gustafsson, Per Kenneth 19480731

Gustafsson, Rut Brita Josefina 19131219

Gustavsson, Greta Lovisa 19131105

Karlsson, Axel Emanuel 18980714

Karlsson, Märta Paulina 19011212

Köpsén, Dagmar Gunhild Matilda 19120907

Köpsén, Harry Valdemar 19111024

Köpsén, Mats Harry 19470107

Lennmark, Nils Erik 19070412

Lennmark, Valborg Karola Maria 19100131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.