Gå til innhold
Arkivverket

Historiska berâttelser


Armand
 Del

Recommended Posts

Hej

Här er en tekst paa svensk som jeg vil oversaette för en student som skriver sin doktordissertasjon.

Kan en av Dem var saa god og forbedre teksten saa at jeg kan gjöre översättningen uden for mange problem? Det skal vaere lettere.

Jeg er icke medlem av ett svenskt forum och det er derför jeg spörger her.

Unskuld för mina fel.

Takk paa förhaand.

Med venlig hilsen.

Armand

post-3300-0-62449300-1375913245_thumb.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Leif!

Tak för Ditt svar!

Det som man fraager mig er en översettning til engelsk, omend mitt modersmaal er fransk.

Om Du vil göre det saa skal det vaere en stor hjaelp, men jeg själv vil ogsaa förstaa teksten.

Men det er ikke saa lett eftersom jeg taenker der er nogle fel däri.

Med venlig hilsen.

Armand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej

Här er en tekst paa svensk som jeg vil oversaette för en student som skriver sin doktordissertasjon.

Kan en av Dem var saa god og forbedre teksten saa at jeg kan gjöre översättningen uden for mange problem? Det skal vaere lettere.

Jeg er icke medlem av ett svenskt forum och det er derför jeg spörger her.

Unskuld för mina fel.

Takk paa förhaand.

Med venlig hilsen.

Armand

 

Hva med å lime inn teksten som tekst, og ikke et bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva med å lime inn teksten som tekst, og ikke et bilde?

Takk för Ditt svar.

Ja, det har Du rett i men jeg har ingen bild. Jeg taenker det er en sammensettning af forskellige emails eller naagonting saadant.

Men nu har jeg gott tittad paa teksten og jeg tror jeg kan oversette den uden hjaelp.

Jeg skal komme med en annen tekst tilbage men denne gaang paa ...islensk og det er meget svaerare för meg.

Mvh

Armand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.