Gå til innhold
Arkivverket
Lars E. Øyane

Skifte i Hafslo 1929 - Vigdal

Recommended Posts

Lars E. Øyane

Lærar og kyrkjesongar Johannes Hansson Vigdal døydde i Hafslo 22.10.1929. Dødsmeldingi hans seier berre han let etter seg fem born, av dei to i Amerika.

Eg trur det vart halde skifte etter Johannes, og eg er interessert i nøyaktig oversyn over dei fem borni med adresser.

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Yngve Nedrebø

Se vedlegget!

post-286-0-56987700-1376050003_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for kjapt og godt svar! At Petra i 1929 budde i Anoka, MN var spennande, men òg at sonen Hans budde i Solvorn og var umyndiggjort.

Hans er ikkje gravlagd i Solvorn, og det er ingen nolevande slektningar som kan hugsa han. Eg har snakka med ein gamal nabo i Solvorn som var ni år gamal då Johannes Vigdal døydde, og han fortel om Hans at han var ein "skikkeleg original", men heller ikkje denne naboen kan hugsa kvar det vart av han!

No veit me at Hans stod under overformynderi, og då er spørsmålet: Kan det finst overformynderiprotokollar som kan fortelja oss noko meir om lagnaden hans?

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Yngve Nedrebø

Overformynderiet var kommunalt. Han bodde i Solvorn i 1929, og har kanskje vært kommunalt understøttet. Begge kilder er i kommunearkivet.

Kanskje kom han til en av søstrene på sine gamle dager? Søsteren Øllegaard var lærerinne, og bodde i 1929 i Østfold, og ble gravlagt der i 1953. Svogeren Kristen Vigdal og søsteren Aagot bodde i Nord-Odal i 1929, men synes å ha flyttet derfra.

En Hans Vigdal ble gravlagt i Drammen i 1938.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.