Gå til innhold
Arkivverket
Mette Fausko

Søker foreldre til Margo(i)th Jensine Johannesen f.1912 i Berlevåg.

Recommended Posts

Mette Fausko

Er det noen som har kjenskap til denne damen: Margo(i)th Jensine Johannesen f.13.12-1912 i Berlevåg. Jeg har spurt statsarkivet i Troms men de kan ikke finne henne døpt.

Hun ble gift med Arthur Kokvik i 1933, de fikk barn i 1933 og det er fra dennes dåp jeg har opplysningen om at hun er f. i Berlevåg. Kirkeboka for vielsen er ikke innlevert, så jeg har sendt forespørsmål til prestekontoret, men ikke fått svar enda. Arthur Kokvik har jeg masse om. Begge ligger begravet i Borre i Horten.

Mvh.Mette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Grethe Flood

Kan hun ha blitt døpt i forbindelse med konfirmasjonen? Kanskje foreldrene tilhørte en frikirkemenighet? Håper du får svar fra prestekontoret, for med navnet på brudens far vil du kanskje kunne komme litt videre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mette Fausko

Kan hun ha blitt døpt i forbindelse med konfirmasjonen? Kanskje foreldrene tilhørte en frikirkemenighet? Håper du får svar fra prestekontoret, for med navnet på brudens far vil du kanskje kunne komme litt videre.

Ja hadde jeg bare fått farens navn kunne mye vært gjort.Får håpe jeg får svar fra prst.kontoret.

Mvh.Mette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.