Gå til innhold
Arkivverket

Er det mogeleg å finna personar, f. etter 1910, sannsynlegvis d. før 1960?


Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Eg har "komt over" eit problem... Er det nokon som veit korleis eg kan finna opplysningar om ein person som eg har namn og f.dato på, men ikkje finn i Folkeregisteret, heller ikkje i Gravminneregisteret. Han vart f.1917 og var anleggsarbeidar i 1941.

 

Det er ikkje ynskjeleg frå ho som eg prøver å hjelpa at eg legg ut opplysningane eg har...

 

Eg har same tema i "Slektshjørnet" på Fb :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går da ut fra at du har sjekka kirkebøkene for dåp. Men hva med vielser, om han ble gift? Kanskje personen "emigrerte" etter 1941, og da er det ikke rart om du ikke finner han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun du hjelper burde slakke litt på tøylene og ikke være så redd for fakta som brukerforumet kan ha nytte av for å kunne gi tips og råd, eventuelt også kunne hjelpe til med å finne og gi fakta tilbake. (foretrekkes skyggelegging burde du skrive 'personen' istedenfor 'ho'). Du ønsker jo å finne opplysninger, men hvilke opplysninger? Navn og fødested ville hjelpe for å kunne gi dere begge et informativt svar.

 

Vennlig hilsen

Grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :-)

 

Men ho veit akkurat så mykje som eg har skrive...det betyr vel ikkje noko frå eller til om skriv ho, ingen veit meir enn at det er eit hokjønn ;-)

 

Eg ynskjer opplysningar om den mannen som vart f.1917, kvar han var ifrå, og kvar han vart av....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskeleg å seie så mykje når ein ikkje har opplysningar om verken namn eller stad å gå ut frå.

 

Dersom ein ikkje har dødsdato ville eg ha prøvd å søkje i skanna aviser/bøker (Nasjonalbiblioteket/Aftenposten) for det aktuelle området. Dersom dødsfallet var i Bergen ville eg ha prøvd "Døde i Bergen 1912-1972". Nokre stader er det lagt ut databasar over døde/gravlagde langt fram i tid, f. eks. "Døde i Dale sokn i Fjaler 1894-1977" osv. Og så har ein gravminnedatabasen, som langt frå er komplett, og som inneheld få sletta graver. Mange stader er det lokale basar for gravlagde, desse inneheld stort sett (men ikkje alltid) dei same namna som databasen til Disnorge. Men alt dette visste du heilt sikkert allereie.

 

Vidare er det mogeleg å slå opp i lokale folketeljingar eller folkeregister, f. eks. i Oslo eller Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikkje enkelt dette, men det eg lurte på var om nokon hadde tips til korleis eg skal finna denne mannen, og det har eg jo fått, ved lenker til døde.

 

Det er eit godt tips :-)

 

Tusen takk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje dersom du ikkje har nokon grunn til det :)

 

Det eg tenkte på er dei gamle lokale folkeregistera for f. eks. Oslo eller Bergen. Desse har vel 60 års klausul eller noko slikt. Sjå f. eks. denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan sende en Epost til Skatteverket og begrunne hvorfor men ønsker en bestemt info - jeg sendte en Epost til Skattost for en person jeg bare har navn og postnr men ikke gateadr.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men her er det snakk om nokon søm sannsynlegvis døydde før 1960, og då er vel ikkje noko hjelp i nokon av delane.

 

Minner elles om det retningslinjene for forumet seier om at ein skal gje opp fullt namn som visningsnamn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan du søke på døde i DIS slektsforskerforeningens gravminneregister - det er jo ikke alle som er med her. Hvis du vet kommune og kirkegård kommer du jo nærmere : http://www.disnorge..../vis.php?mode=x

For mange er det også foto av gravminne

Videre har kommunenes menighet et kirkegårdregister - menge bruker datasystem Ecclesia. Det ser slik ut:

http://www.ecclesia.no/publish_client/user_tromsoe/index.cgi?section=search&page=search

Her kan du skifte ut Tromsoe med andre kommuner (ikke æ, ø eller å) - men det er ikke alle kommuner som nytter det og ikke alle har lagt det på nett.

Hvis du ikke vil legge det ut kan du sende en Melding til en ovenfor - disse behandler mengder av data og har nok glemt det spesifikke i løpet av noen dager. Dette er som for andre idrettsfolk - man må trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.