Gå til innhold
Arkivverket
Lars E. Øyane

Gravminne frå Minnesota - lesehjelp?

Recommended Posts

Lars E. Øyane

Eg har motteke eit foto av ei gravstøtte frå Fillmore Co., MN. Denne har ein innskripsjon på eine sida som i og for seg ikkje er so vanskeleg å sjå, men eg greier berre ikkje å tyda kva som står der. Biletfili er for stor til å leggja ho inn i Digitalarkivet, men dersom nokon er viljuge til å sjå på dette biletet, kan eg sende det som e-post!

På førehand hjarteleg takk for hjelpi, på vegne av Janet i South Dakota!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

lars.e.oyane@sdsl.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tom Larsen.

Lars, hvis du sender den til meg kan jeg se på den eventuelt redusere størrelsen på fila, så det er mulig å legge den ut på digitalarkivet. lars77tsen@gmail.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Tom for hjelpi! Nytt foto er motteke, og no er spørsmålet lagt ut under tyding av skanna kjelder! Eg vonar nokon greier denne teksten!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jarl V. Erichsen

Fant verset - og tre andre - i Asker og Bærum budstikke for 7/6 1902. Kanskje noen kan finne ut hvem som har diktet dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Jarl og Åsbjørg for nye flotte innlegg! Problemet vart lagt inn i "tydingsforum" og er no heilt løyst! Engelsk omsetjing er sendt til Amerika!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.