Gå til innhold
Arkivverket

Bertha O(thelia?) Andersdotter Ness, fødd Noreg 1865, men kvar?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Midt i "Sognamiljøet" på West Prairie, i Vernon/Crawford Cos., Wisconsin dukker det tidleg i 1880-åri opp ei jente som eg ikkje enno har greidd å identifisera opphavet til:

 

Bertha O(thelia?) Andersdotter Ness, skal vera fødd i Noreg 18.7.1865. Foreldri hennar heitte Anders og Ragnhild, og jenta var i Amerika kjend under namnet "Tilla"!

 

Name: Thomas H. Nash

Birthplace: America

Spouse's Name: Bertha O.A. Nash

Event Date: 06 Feb 1882

Event Place: Sterling, Vernon, Wisconsin

Father's Name: Andrew Nash

Mother's Name: Regnelde Nash

Spouse's Father's Name: H.T. Nash

Spouse's Mother's Name: Bertha T. Nash

(foreldri er her "ombytt", han var son av Henrik og Bertha!)

 

FT1900 syner ukjent utvandringsår for Tilla.

 

FT1910 syner utvandringsår 1867 for Tilla

 

FT1920 syner utvandringsår 1868 for Tilla

 

FT1930 syner ukjent utvandringsår for Tilla.

 

Ho døydde som Tilla MILLER i Sweet Home, OR 6.7.1930.

 

Er det mogeleg å finna det norske opphavet til denne jenta?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bodde på Lyngåssand under Renskog. Ragnild døde der og Andreas ble oppgift med en Lise Hermansdt.

Så da kan vel ikke Andreas, Ragnhild med barna ha emigrert. Ingen årstall er oppgitt.

 

I det minste forsto jeg det som om foreldrene også emigrerte pga. etternavnene. Så nå lurer jeg på, ved vielsen i 1882 heter alle Nash til etternavn. Både brud og brudgom og alle foreldre. Er ikke det uvanlig?

 

Birthe Otilie var f.14/12 63 og døpt 28/3 64.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er kanskje Bertha i 1880-tellingen https://familysearch...M9.1.1/MZ97-3VC Hun er her oppgitt å være født i Minnesota.

 

Ragnhild Olsdtr. Grindeland emigrerte forøvrig så tidlig som i 1851, ifølge utflyttingslister fra Voss. Hun var da 10 år gammel.

 

Og her er kanskje Ragnhilds dødsfall i 1872 (på FS) https://familysearch.org/pal:/MM9.1.1/FDZD-QBD, hun var da i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Lars J., Berit g Sven for spennande innlegg!

 

Me kan vel vera ganske so sikre på at Bertha ikkje var frå Lier!

 

Det ser elles svært so spennande ut dette sambandet med Anders Olson Ness frå Gran og kona Ragnhild Olsdotter frå Voss! Men, so var det dette med fødestaden då? Alle folketeljingane seier at Bertha var fødd i Noreg! Og korleis kan Ragnhild vera avlidi i NOREG? Kanskje det heller skal vera Norway township i Fillmore Co., MN?

 

Eg veit ikkje kva eg skal tru... Desse ættetavlene må nok studerast litt nærare. Kanskje kan me finna ut kva tid denne Anders Ness frå Gran utvandra til Amerika?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders Olsen Næss meldte flytting fra Gran til Amerika i 1859 Kildeinformasjon: Oppland fylke, Gran, Ministerialbok nr. 12 (1856-1874), Utflyttede 1860, side 1144-1145.

Permanent sidelenke:http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8969&idx_id=8969&uid=ny&idx_side=-582

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070206620343.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Lars J. for nytt innlegg!

 

Databasen min for fødde i Fillmore Co., MN syner at Anders Olson Næss og Ragnhild Olsdotter fekk desse borni:

 

* Marte, fødd Elstad (Highland) 17.1.1861

 

* Berte Oline, fødd Elstad (Highland) 9.11.1862

 

* Anne Pauline, fødd Rushford 4.4.1865

 

* Anna Pamelia, fødd Rushford 5.10.1867

 

Og i basen for vigde finn eg:

 

Anders Olsen Næs, fødd i Gran 23.6.1837 og Ragnhild Olsdotter Grindeland. fødd på Voss 24.5.1841, vigde i Rushford 24.3.1860.

 

Her har me Bertha O. Nash frå 1880-teljingi, og eg trur IKKJE at ho kan vera identisk med Bertha O(thelia?) "Tilla" Nash som eg leiter etter..., sjølv om mykje liknar...

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.