Gå til innhold
Arkivverket

Barn av Gudmund Larsen f.04051921 død 09082005


Hans-Otto
 Del

Recommended Posts

Etter at min far døde så ble det opplyst at han hadde barn med Elsa Fagerlund (født Lorentsen) 090423 død 21.06.09. Gravlagt i Målselv. Elsa har 5 barn, men det er usikkert for hvem av de som er min fars barn, evn ingen av dem? Det hadde jo vært fint å få dette bekreftet eller avkreftet. Har lett på nettet uten noe resultat, men håper på at noen her finner ut av dette. Min far er fra før av registrert med 10 barn med to ulike kvinner henholdsvis fra Tromsø og Kvænangen. Takker for svar Hans-Otto Larsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det egentlig ikke så mye å gå ut fra. Var Elsa Fagerlund, født Lorentsen, gift? Var de 5 barna hun hadde, født i ekteskapet? Du sier at din far er registrert med barn med to ulike kvinner.... er du selv barn av noen av disse kvinnene, ev. av Elsa, født Fagerlund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det egentlig ikke så mye å gå ut fra. Var Elsa Fagerlund, født Lorentsen, gift? Var de 5 barna hun hadde, født i ekteskapet? Du sier at din far er registrert med barn med to ulike kvinner.... er du selv barn av noen av disse kvinnene, ev. av Elsa, født Fagerlund?

jeg er ikke barn av Elsa. jeg har ikke funnet ut om hun var gift, men har vel det når hun skiftet til nytt etternavn. Hun har ikke vært gift med min far. Min far traff henne før han gifta seg med min avdøde mor Laura Larsen. jeg er ikke sikker på om han er reg som far til hennes barn, men dette har vært intern "hemmelig" info i familien og som jeg no prøver å løse. det ligger et tidligere spørsmål fra meg her vedr barn med annen kvinne. Hennes jentebarn har jeg funnet og møtt (min søster). Elsa hadde visstnok en bondegård i Målselv kommune og har 5 barn oppført i dødsannonsen, det er 4 barn født: 1947, 1948,1960(død) og 1963. Det 5 barnet har ukjent fødselsdato. Elsa Fagerlund(Lorentsen ble begravd fra Målselv kirke 01.07.09.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du veit namnet på det femte barnet (og han/ho var i Norge i 2001) kan du finne fødselsdato ved å søkje i skattelistene for 2001 på www.sagat.no/skattelistene. Hugs å hake av for 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Eg ser at Hans-Otto var sist aktiv på forumet 29. august, så dersom du ikkje får respons ville eg ha prøvd å sende ein PM. Då trur eg det vert sendt ut ein epost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.