Gå til innhold
Arkivverket

Skifte etter Dina Torbjørsen


Terje Hammer Aarland
 Del

Recommended Posts

Kan dere hjelpe meg med info om evn etterkommere etter Dina Torbjørnsen? Jeg vil anta at det vil finnes info i skifte etter hennes død?

 

http://www.begravdeioslo.no/maler/grav/grave_id/131144

 

Hvis det finnes etterkommere som lever i dag, da kan info sendes til:

 

austevollslekt@gmail.com

 

 

Dersom dere trenger mer info så finnes det mer info her

 

http://forum.arkivverket.no/topic/186000-olai-amund-torbjoernsen-f-i-bergen-16031817-og-hans-etterkommere/page__st__20

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på hva som står skrevet om barna. Heter de:

 

Agnes Branderud, Leirsund og

Maggi Bakke Asbjørnsen, Nesodden?

 

Om noen kjenner til disse, da kan det sendes info til:

 

austevollslekt@gmail.com

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at Maggi Bakke Asbjørnsen var gift med Prost Lars Bakke Asbjørnsen. Et det noen som har info om dette paret og deres etterkommere?

 

Jeg har prøvt å kontakte noen slektninger av meg i Leirsund for om mulig å finne info m Agnes Branderud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prost Lars Bakke Andersen bodde på prestegården på Nesodden, men jeg antar at etter at prestetenesten var over, så må de ha flyttet til et annet sted, men hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et forslag: Sjekk Aftenposten 6.9.1967 i forbindelse med Maggis død. Der oppgis også hvor prosten endte sine dager. Aftenpostens historiske arkiv er tilgjengelig på nett, (mot betaling) og inneholder flere oppslag om Lars Bakke Asbjørnsen.

 

Vennlig hilsen

Odd Halvorsen, Statsarkivet i Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Det kan se ut som om jeg er i ferd med å få gjennombrudd i denne saken. Noen av etterkommerne etter Dina Torbjørnsen har tatt kontakt med meg.

 

Takk til alle dere som har hjulpet meg med denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.