Gå til innhold
Arkivverket

SF, Selje 1687, kyrkjebok trulova, Ole Rasmusen Berrestad og ... Joensdatter


Morten Sylte
 Del

Recommended Posts

Håpar nokon kan vere snill og tyde innføringa øverst høgre side for meg gjeldande Ole Rasmusen Berrestad og [Gurj?] Jonsdatter. Eg er hovedsaklig ute etter å få bekrefta fornamnet på henne, samt også kva gardsnamn som er oppgjeve for henne. Men er nokon villig vil eg gjerne ha fått tyda heile innføringa...

 

Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Selje, Ministerialbok nr. A 1 (1668-1696), Ekteviede 1687, side 98.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverk...y&idx_side=-104

 

mvh

Morten Sylte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ha rett når det gjelder fornavnet. Den første bokstaven må i hvert fall være en G (sammenlign med Anne Gutormsd. i trolovelse nr. 2 på venstre side).

Det første ordet etter navnet mener jeg er "tienende". Stedsnavnet tror jeg lokalkjente må svare på, hvis det da ikke rett og slekt står "Lensmand".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samd med Geir:

 

"Noch Ole Rasmuss. Barestad, med Gurj

Jonsdatter tienende Lensmand, overværende

Hans Bortne oc Peder Pijndt"

 

altså ikkje noko gardsnamn på Guri - men trulovaren Hans Bortne kan kanskje vere eit spor?

 

...neste innførsle må vere Ole si syster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelpa, Geir og Ivar.

 

Er vel trulig ikkje so mykje meir å finne av spor etter foreldra til Guri. Skal forsøke Bortne som du foreslår, Ivar, so får ein sjå.

 

 

Det var då eit svært uvanlig namn på forlovaren Peder! Pijndt ... ? Kan det vere Hollansk? Ser han er brukt som forlovar i vielsen av systera Ragnhild også. Det må eg forsøke å finne ut av. Dersom nokon veit noko meir om det namnet er eg takknemlig for alle innspel.

 

mvh

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri er vel mi 7xtippoldemor, men eg veit ikkje kvar ho ættar frå.

Når det gjeld Hans Bortne (også min ane), kan vel han vere lensmannen det er snakk om, og då busett på Berstad. Aaland (rett nok ikkje av dei beste kjeldene...) skriv at Hans Bortne var lensmann etter far sin, og etter Hans følgde sonen Rasmus Hanssen Berstad.

Elles er namnet Pynt ukjent for meg, men første trulovinga i 1687 gjeld paret Christopher Olsen Salt og Giertrud Pedersdtr. Pynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpa, Gunnar og Inge.

 

Er ikkje heime i helga so har ikkje fått sett på dette enno. Pynt kan med andre ord vise til "pynten" og/eller "nabben" - området heilt ute på odden/neset i Selje. Ikkje so Hollansk som ein kunne tru mao... Sidan du har leita sovidt grundig allereie, Inge, ser eg det som urimelig at eg skulle kunne finne noko du ikkje klarar. Søket etter foreldre til Guri er vel dermed sett på pause inntil vidare iallefall. Guri er forrøvrig min 8xtippoldemor. Hans har eg ikkje funne enno ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.