Gå til innhold
Arkivverket
Per S. Nestande

Anne Hansdotter f.1746 og Amund Hansson frå Vågå som reiste Nordafjells

Recommended Posts

Per S. Nestande

Anne Persdotter vart døypt i Vågå 19.5.1746 og gift der 20.2.1767 med ein Amund Hansson som eg ikkje kjenner opphavet til. Dei døyper døtrene Rannei (Randi/Rønnaug) 29.3.1767 og Ymbjør (Ingeborg/Imbjør) 24.9.1769 i Vågå, men etter dette har eg ikkje funne meir om familien der.

I eit skifte i 1790 er det sagt at dei er ”avreist Norden Fields”. I samband med utbetaling av arv etter far hennar som døydde i 1767 er han omtalt som ”Piben” og det er på ei avskrift i Norddalsarkivet sagt at han for lengst er avreist til ”Sundemoen”. Kjelda for dette er ikkje oppgjeve, men utbetalinga har nok skjedd nokre år etter 1767. Eg har ikkje funne nokon plass kalla Sundemoen, men kan dette vere feil for Lundemoen, dvs. Lundamo, i Melhus?

Er det nokon som kan bidra med informasjon om kvar familien flytta og når Anne og Amund døydde?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Per S. Nestande

Eg ser eg har kome i skade for å gje Anne feil farsnamn i overskrifta - det rette er altså Persdotter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Roar Johnsen

Mener du Anne Pedersdatter og Amund Hanssen ? Gift 03.jan 1867?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Per S. Nestande

Ja, eg meiner Anne og Amund som vart trulova 3.1 og gift 20.2.1767 i Vågå, jf. lenka ovanfor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Svenn Ruskedal

Hei!

Jeg funderer litt på den her ??, en "Ane Pedersdtr." enke i passende alder med 3 barn i FT 1801 "Nesset" : http://digitalarkive...f01058423000017

Enkens avdöde mann hette "Amund Hansen"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ann-Mary Engum

Anne Amundsen

Norway, Baptisms, 1634-1927 christening: 28 November 1779 , NESSET, MORE OG ROMSDAL, NORWAY residence: Nesset, Møre og Romsdal, Norway

• father:Amund Hansen
  • mother:Anne Pedersdr

Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Nesset, Ministerialbok nr. 551A01 (1757-1803), Kronologisk liste 1779, side 143.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16036&idx_id=16036&uid=ny&idx_side=-142

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070904640187.jpg

Peder Amundsen

Norway, Baptisms, 1634-1927 christening: 29 May 1783 , NESSET, MORE OG ROMSDAL, NORWAY residence: Nesset, Møre og Romsdal, Norway

Maren Amundsen

Norway, Baptisms, 1634-1927 christening: 22 June 1788 , NESSET, MORE OG ROMSDAL, NORWAY residence: Nesset, Møre og Romsdal, Norway

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Per S. Nestande

Tusen takk for innspel om Anne og Amund - det synes sannsynleg at dei som kom til Nesset er dei same som forsvann frå Vågå. Takk for hjelpa!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helge Hålåsæter

Første innlegg, annet avsnitt: Biben kan vel være gården Bilben i Heidal (da Vågå) ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Per S. Nestande

Til Helge: Ja, det kan det kanskje, men har ikkje sett noko som knyter familien til Heidal og i skiftet i 1790 står det eksplisitt av familien er reist Nordafjells.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Per S. Nestande

Eg reknar med det er døyper Peder 3. søndag etter påske (14. mars) 1773 i Nesset, jf. lenka her, nederst til venstre på sida.

Men utan lokalkunnskap til Nesset slit eg med å tyde kva som er oppgjeve som bustaden til Amund Hansson ved denne dåpshandlinga? Nokon som kan hjelpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.