Gå til innhold
Arkivverket

USA hjelp - Charles (Karl) Thidemand Thompson


haugland
 Del

Recommended Posts

Takk for det Ole Jon ! Er det noen som har tilgang på noen flere detaljer rundt Lynn (se ovenfor) og derigjenom finne ut om dette er datter av den Charles jr som jeg tror kan være sønn av Charles sr ?

 

Flott m gull i S-G !!

 

Mvh

 

 

Jan-Erling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lynne E Thompson

United States Social Security Death Index

birth: 4 July 1937   death: 26 February 2007 Atlantic, New jersey

 

 

?

 

Lynn E Thompson

[Lynne E Thompson]

United States Public Records Index

birth: 4 July 1937   residence: from 1 July 1993 to 1 January 2009 Pleasantville, New Jersey, United States
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det ! Lurer på om det kan finnes ett Obituarie for henne, hvor det kanskje kan komme frem noe mere ? Event familie og opphav, har letet rund, men klarer ikke å finne noe !

 

Jan-Erling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra ObitsArchive.com

 

 

Press of Atlantic City, The (NJ) - March 1, 2007 Deceased Name: THOMPSON, LYNNE E.   THOMPSON, LYNNE E., 69 - passed away on Monday, February 26th, 2007.

 

A long-term resident of Pleasantville, Ms. Thompson was a retired teacher. She also gave piano instruction, and was a very active member of the church at St. Mark's and All Saints in Galloway.

 

A service is planned there on Saturday March 3rd, 2007.

 

Details concerning the arrangements will be available at 609-646-0493.

 

The family requests that in lieu of flowers, donations be made to the American Cancer Society or any other charity of the donor's choice. Press of Atlantic City, The (NJ) Date: March 1, 2007 Edition: All Page: C2 Record Number: 0702280174 Copyright, 2007, South Jersey Publishing Company t/a The Press of Atlantic City

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jan-Erling   :-)

Visst du ikkje har nokon i NJ å spørja, så kan eg spør ei eg tidlegare har hjelpt, viss du vil?

 

Mvh. Mariann

 

PS:kjekt at denne gamle saka ser ut til å nerma seg ei løysing!!    :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mariann !

 

Flott å høre fra deg, og kjempefint hvis du tar kontakt med din person i NJ ! Det hadde vært flott om jeg nu klarte å finne ut av etterkommere, for da regner jeg også med å kunne finne ut av Charles sr sin endelikt !

 

 

Mvh

 

 

Jan-Erling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Det har nu gått mere enn ett halvt år siden jeg sist løftet denne saken forrige gang.  Jeg har forsøkt å komme videre siden mitt siste innlegg.  Prøver nu igjen,  om det kan finnes noen hjelpere der ute som kan finne ut noe som ikke jeg har klart om disse folkene !

 

Mvh

 

 

Jan-Erling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.