Gå til innhold
Arkivverket

Hvordan kan eg finne tilbake til egen korrektur / merknad?


Åsbjørg Susort
 Del

Recommended Posts

Normalt skulle du fått melding om både at meldingen gikk til korrektur og at den ble korrigert. Historikken til saken ville da ligge synlige for alle interesserte. Det som har skjedd her, er nok at det var en systemfeil som gjaldt for alle personene fra denne kirkebokslisten hvor datoen ikke ble tolket eller vist korrekt. Som du også har oppdaget ser alt ut til å vises korrekt nå uten at vi har gjort noe med dataene.

 

Jeg har lagt inn en kommentar til din korrekturmelding og også haket av for at korrekturmeldingen kan fjernes.

 

Vi har dessverre ikke en løsning enda for at du kan få en oversikt over dine korrekturmeldinger. Men på forespørsel kan vi hente fram alle korrekturmeldingene fra deg. Planen har hele tiden vært at en slik oversikt skal være noe hver av dere skal kunne få fram i Min profil når dere er pålogget Digitalarkivet-siden. Nå for tiden arbeider utviklerne med å gjøre ferdig funksjonaliteten for at vi skal få ut enda flere data på nye Digitalarkivet, så det er ikke noe vi får til den nærmeste tiden, men jeg skal legge inn en forespørsel om det og håper det er noe som er mulig å få til i løpet av høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.