Gå til innhold
Arkivverket
Lars E. Øyane

Christopher Jensson, fødd i Hafslo kring 1709, levde i 1716, men kvar har han gøymt seg?

Recommended Posts

Lars E. Øyane

Det vart 3.4.1716 halde skifte etter Peder Jensson Kjos' "quinde", Rannei Olsdotter (http://arkivverket.no/URN:sk_read/24135/253/). Ho let etter seg to døtrer frå ekteskapet med Peder og ein son frå eit tidlegare ekteskap med ein Jens, som eg trur må ha vore sagemeister Jens Espenson i Kinsedalen under Urnes (1683-1711):

Christopher Jensson, fødd i Hafslo kring 1709.

Denne Christopher vert borte frå Hafslo, men so langt har han vore som sunke i jordi! Me kan ikkje sjå at han har butt i Hafslo i vaksen alder. Kan han ha vore koparverksarbeidar i Årdal og komen derifrå til sølvverket på Kongsberg? Eller tok han vegen til Bergen?

Eg står med andre ord ganske so "bom fast", so no vonar eg på hjelp frå einkvan som kanskje tilfeldig har vore borti ein person med dette namnet?

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bjørg Lunde

Ikke så mye hjelp, men....

Jeg kan ihvertfall ikke finne ham i Kongsberg Sølvverks manntall fra 1732.

Det manntallet skal være bortimot komplett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.