Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Axel Peder Larsen, fødd i Rislev, Præstø på Sjælland 1881 - til Amerika kring 1883?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

NB: Titel endra 6.10.2013 etter nye funn frå Amerika - sjå innlegg #8

 

Eg treng på ny hjelp frå nokon med ekspertise på Danmark for å identifisera denne karen:

 

* Peter Axel Larsen, skal vera fødd i Odense på Fyn 4.7.1881 eller 1882. Foreldri vert oppgjevne som

 

Jens Peter Larsen (fødd 5.12.1852) og Christine Jergensen (fødd 13.3.1857) som skal vera vigde i Odense i 1877. Dei hadde minst tre born fødde i Odense, i tillegg til Peter Axel ogso desse to:

 

* Louis Christian Larsen, fødd 8.6.1878

 

* Georg Julius Larsen, fødd 12.6.1879

 

Heile huslyden skal ha utvandra til Amerika kring 1884.

 

Er det mogeleg ut ifrå desse opplysningane å finna ut:

 

** Fullt (dansk) namn til Peter Axel Larsen?

 

** Dato og stad for fødsli til Peter Axel Larsen?

 

** Kva yrke hadde faren Jens Peter Larsen?

 

** Fullt namn og fødestad for Jens Peter Larsen - kva heitte faren?

 

** Fullt namn og fødestad for Christine Jergensen - kva heitte faren?

 

** Kva år utvandra denne huslyden til Amerika?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips om denne huslyden!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Endret av Lars E. Øyane - Bad Kohlgrub - Bayern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser Ann-Mary har slettet sitt innlegg...???

 

Du sier ikke noe om hvor familien slo seg ned da den kom til USA: Jeg fant denne George Larson, født juni 1879, Danmark, i FS, men er veldig i tvil...

 

https://familysearch.org/pal:/MM9.1.1/M93S-YXT:

 

 

 

George Larson in household of Jacob Larson, "United States Census, 1900"

Name: George Larson Titles and Terms: Event Type: Census Event Date: 1900 Event Place: ED 99 Udolpho Township, Mower, Minnesota, United States Birth Date: Jun 1879 Birthplace: Denmark Relationship to Head of Household: Nephew Father's Birthplace: Denmark Mother's Birthplace: Denmark Race: White Gender: Male Marital Status: Single Years Married: Marriage Year (Estimated): Mother of how many children: Number of Living Children: Immigration Year: 1881

Household Gender Age Birthplace Head Jacob Larson M 33 Denmark Wife Hilda Larson F 23 Sweden Daughter Anna Larson F 4 Minnesota Nephew George Larson M 21 Denmark Boarder Karl Foychen M 16 Denmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe for nytt innlegg!

 

Eg skulle ha nemnt i innleiingi at lagnaden til denne huslyden i Amerika er kjend, d.v.s. sonen Peter Axel har kjend lagnad; han budde først mange år i Stutsman og Barnes Cos., ND, men flytte kring 1927 til Minnesota og hamna i Hubbard Co., MN! Problemet mitt er å få på plass opplysningar om OPPHAVET deira i Danmark!

 

Det finst fleire "family trees" på ancestry.com som omhandlar denne huslyden, men dei stemmer ikkje alle overeins med hinannan, og når eg tek opp spørsmålet her i Brukarforum, so er det for å vera heilt sikker på at eg får "ekte" opplysningar frå danske originalkjelder! Desse "family trees" var òg tema i innlegget som Ann-Mary sletta kort etter ho hadde lagt det inn...

 

Elles kan det sjå ut som dei utvandra i 1883, for dei skal ifølgje fleire "family trees" ha fått ein son i Blooming Prairie, MN hausten 1883!

 

Eg vonar at nokon kan finna denne huslyden i danske kjelder og soleis hjelpa meg til opphavet deira...

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt i danske demografisk database i folketellingen for Odense 1880, men foreløpig uten å få treff. Har heller ikke foreløpig fått treff i utvandrerbasen. Det er som er dumt med de danske folketellingene, er at man ikke kan søke uavhengig av amt, men må legge inn amtet for å kunne søke etter pesonene. Hvis man ikke vet hvor folk er født, er det litt dumt, som sagt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kanskje dette jeg slettet i innlegg 2?

Adena Larson

Minnesota, Births and Christenings, 1840-1980 birth: 4 January 1890 Blooming Prairie, Steele, Minnesota residence: 1890 Steele, Minnesota, United States

  • father:Jens Peter Larson
  • mother:Christina Jergensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe og Ann-Mary for nye innlegg om dette danske problemet!

 

Opplysningi om at denne huslyden skulle vera frå Odense på Fyn, har eg frå ymse family trees på ancestry.com, men kanskje stemmer ikkje dette? Eg er likevel overraska over at ikkje huslyden kan finnast i det danske emigrantregisteret. Det er rimeleg truleg at dei må ha utvandra i 1883...

 

Eg lever i voni. Me har greidd å løysa vanskelegare floker enn denne før, har me ikkje?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Eg vil gjerne i dag få henta fram att dette problemet, som tydeleg står "i stampe". I dag har eg nye opplysningar om ppphavet til Peter Axel og har difor òg endra titelen på emnet tilsvarande! Men først lat meg syna dykk huslyden i FT1900 for Moscow township, Freeborn Co., MN:

 

~~~~~

 

Jens P. LARSON Sep. 1844 Den Den Den farmer emigrated 1883

Christiane LARSON Mar. 1844 Den Den Den wife emigrated 1883

married for 22 years, 10 children (9 living)

Peder A. LARSON July 1881 Den Den Den son emigrated 1883

Adena LARSON Feb. 1890 MN Den Den daughter

Haral A. LARSON Oct. 1892 MN Den Den son

Annie LARSON May 1894 MN Den Den daughter

Mabel LARSON Mar. 1896 MN Den Den daughter

 

~~~~~

 

So finn eg dette på ancestry.com:

 

~~~~~

 

Denmark Births and Christenings, 1631-1900s about Axel Peder Larsen

 

Name: Axel Peder Larsen

Gender: Male

Birth Date: 4 jul 1881

Christening Date: 18 sep 1881

Christening Place: RISLEV, PRAESTO, DENMARK

Father: Jens Peder Nielsen

Mother: Kristine Jergensen

 

~~~~~

 

Det kan vel ikkje vera mykje tvil om at dette er rette huslyden, namn, fødselsdato, foreldre; alt stemmer bortsett ifrå fars etternamn og fødestad (Præstø på Sjælland i staden for Odense på Fyn!). Kan det tenkjast at huslyden flytte på seg? Kan dei ha vore frå Odense frå først av? Eller flytte dei dit etter Axel Peder var fødd og utvandra derifrå?

 

Eg vonar me no endeleg kan komma på sporet etter denne huslyden og takkar på ny so mykje for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være en fejlskrivning på Ancestry:

 

Aksel Peter Larsen, f. 4 juli 1881 i Rislev står i KB med forældrene: indsidder Jens Peter Larsen og Christiane Jørgensen i Søgårdshuset.

 

De er med i Ft 1880 samme sted med børnene Lars Christian 1 år og Jørgen Julius under 1 år.

 

Lars Christian var født 8 juni 1878.

Jørgen Julius var født 12 juni 1879.

 

Præstø, Tybjerg, Rislev 1857-1882, opslag 27, 28 og 29.

---

 

Jens Peter Larsen var født 26 september 1853 i Aversi sogn. (Præstø, Tybjerg, Aversi 1838-1889, opslag 16.)

Forældrene var indsidder Lars Hansen og Ane Margrethe Hansdatter.

 

Christiane Jørgensen var født i Herlufmagle i (*?) marts 1854. (Præstø, Tybjerg, Herlufmagle 1849-1857, opslag 66.)

Forældrene var indsidder Jørgen Hendriksen og Mette Pedersdatter.

 

*? Det er vanskeligt at se datoen.

 

 

Vh,

Berit Pagh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Berit for kjempeflotte og oppklarande opplysningar om denne huslyden! Eg er kjempenøgd med endeløeg å ha denne løysingi.

 

Berre eitt lite spørsmål: Let det seg gjera stadfesta utvandringi deira i 1883?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven! Du har funne utvandringi til denne huslyden, og problemet er med dette heilt løyst! Eg er berre svært so takknemleg!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.