Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: (Marie) Olaug Olsdotter Bergseth frå Aspelund i Øvre Rendalen, fødd 1913, gift (2) Haavelsrud på Lørenskog og døydde 1974?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg har fått opplyst følgjande:

 

Marie Olaug, kjend som Olaug Olsdotter Bergseth, fødd på Elverum(!) 17.5.1913, voks opp på garden Aspelund i Øvre Rendalen der ho gifte seg første gongen 23.1.1938 med heradsgartnar Magne Karstein Johanson Ahlin frå Namsos (1907-1972). Dei fekk ein son i lag, men vart skilde i 1944, og guten følgde far sin til Sogn. So kjem me til "problemet":

 

Olaug gifte seg att med ein "Mr." Haavelsrud; det vert fortalt at dei fekk to born i lag, og Olaug skal vera avlidi på Lørenskog i 1974. Men ingen offentlege registre har kunna "avsløra" noki Olaug som høver til denne omtalen, og ikkje heller har eg funne nokon som høver hjå DIS-Noreg (gravferdslistene deira).

 

Kan det tenkjast at ættenamnet er feilskrive på eitt eller anna vis?

 

Alle tips som kan klara opp i lagnaden til denne Olaug f. Bergseth frå Øvre Rendalen vil verta mottekne med opne armar!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke ut noe ang. Olaug, men jeg tror navnet skal være Hovelsrud. Adressebok for Lørenskog 1960 med etternavn Hovelsrud:

 

Inge, tolloppsynsmann

 

Ludvig, gbr.

 

Olav, gårsarb.

 

Petter Arne

 

Trygve, tømrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Denne har du kanskje fra før, men jeg finner Marie Olaug Bergseth, født 17.5.1913 som konfirmant i Øvre Rendalen 13.5.1928. Foreldre er opplyst å være maler Ole Bergseth og hustru Anna Olsdatter: (Nr 38)

 

Kildeinformasjon: Hedmark fylke, Øvre Rendal i Rendal, Klokkerbok nr. 4 (1904-1946), Konfirmerte 1928, side 344-345.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=22366&idx_id=22366&uid=ny&idx_side=-165

 

Mvh Bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bygdeboka for Øvre Rendal, bind 2 av Kari Lintoft, s. 146, står det "Marie Olaug f. 1913, d. 1975". Ingen andre opplysninger om henne, men litt om foreldre og søsken.

 

Mvh Randi Elisabeth Haugros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten, Bente og Randi for spennande innlegg!

 

Eg ser ikkje bort ifrå at Olaug har skrive seg Hovelsrud, men det er merkeleg kor godt ho gøymer seg! Eg har no vore i kontakt med kyrkjekontoret på Lørenskog, og dei finn ikkje noki Marie Olaug Hovelsrud (eller liknande stavemåtar) som avlidne korkje i 1974 eller i 1975! So dette er framleis eit stort mysterium!

 

Kanskje du Randi gjennom bygdeboki kan finna nolevande slektningar i Rendalen som me kan ta direkte kontakt med!?

 

Eg takkar på ny for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er Marie Olaug med foreldre og søsken registrert. Det kommer ikke fram noe nytt om Marie Olaug her.

http://www.botillen.net/tng/getperson.php?personID=I4841&tree=

 

Men det kan være at dette er søsteren Gudrun gravlagt i Oslo.

http://www.disnorge.no/gravminner/korrigering.php?id=3498851

 

I bygdeboka bind 2 står det at Gudruns mann, Kristian Fløgstad, var født i 1921.

 

 

Skal se litt mer i bygdebøkene senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bygdeboka for Øvre Rendalen av Jacob B. Bull, s. 213, under Aspelund, her står det navn på Ole Embretsens foreldre, og Oles søsken Torvald, f. 1880, reist til Amerika, karen, f. 1884, g. 1903 med Bertin Larsen Høystad Berge, f. 1875, se Solheim Berge.

 

Ole Embretsens, f. 1886, blev selveier idet han kjøpte plassen av lærer Ourum 1909. G. 1912 m. Anne Kristine Olsen Wasa fra Elverum, f. 1893.

Barn: Marie Olaug, f. 1913, Gudrun, f. 1915, begge to er på Hamar.

Ole, f. 1917, Arnfinn, f. 1919, Rikarda, f. 1923.

 

Ola Embretsens er postbud. Bruker plassen i 1933.

 

 

I bygdeboka bind 2:

Marie Olaug, f.1913 d.1975

Gudrun, f.. 1915, g.m. Kristian Fløgstad f. 1921

Ole, f. 1917 d. 1983 g.m. Marthe f. 1929

Arnfinn f. 1919 g.m. Gerd Lillebil f. 1924 fra Skien.

Rikarda f. 1923 g.m. Roll Hanisch Jensen f. 1924. De bor i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

155406

 

Arnfinn

 

Bergseth

 

22.08.1919

 

24.07.1994

 

1994

 

0588

 

M

 

Oslo skifterett og byskriverembete

 

3470880 Arnfinn Bergseth 2208 1919 2407 1994 0208 1994 m 047 01 025 Minnes i kjærlighet Vis Alfaset Oslo

 

3846336 Gerd Lillebil Bergseth 2202 1924 2908 2006 k 047 01 025 Minnes i kjærlighet Vis Alfaset Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Lintofts Rendalsbok står det hvem som eier Aspelund. Vet ikke om det er lov til å skrive disse navnene her på forumet, dersom de fortsatt er i live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Lintofts Rendalsbok står det hvem som eier Aspelund. Vet ikke om det er lov til å skrive disse navnene her på forumet, dersom de fortsatt er i live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Bente, Randi, Ann-Mary og Oddbjørg for nye kjempeflotte innlegg som no endeleg har ført til at eg har funne nolevande etterkomarar etter Ole Embretson Bergseth! Eg fekk i kveld tak i ein soneson i Sørum, og han kunne fortelja meg følgjande:

 

"Tante Marie {han visste ikkje at ho heitte Olaug til mellomnamn!} gifte seg att med Håkon AASERUDHAGEN, og dei budde på Lørenskog. Dei fekk to born i lag, ein son som er avliden, og ei dotter som har skift namn til Aaserud. Marie døydde før mann sin"

 

Det er merkeleg korleis me kan verta "lurde" av folks minne, men kontakten med slekti vestpå var ikkje den næraste...

 

Er har søkt lite vetta etter Håkon og Marie Aaserudhagen, men finn ikkje noko som høver, i alle fall ikkje hjå DIS-Noreg, men namnet Aaserudhagen kjem nok frå Nes på Romerike!

 

Kanskje nokon kan finna dei att no?

 

Eg seier meg lei for at postkassa mi stadig er utsett for flaum og renn over.... Eg tek vare på all "fagpost" som kjem, og lageret på Digitalarkivet har jo fungert bra so langt...

 

Ein ny stor takk for hjelpi med denne huslyden so langt!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Leif og Carsten (off-line) for nye spennande meldingar!

 

Problemet er no på det næraste løyst! Ein ny telefon til kyrkjekontoret på Lørenskog har gjeve meg svar på dei fleste spørsmåli mine, og det einaste som eg no eventuelt kunne ønskt meg, var å finna ein dato og stad for vigsli til:

 

Hakkon (Håkon) Hansson Aaserudhagen, fødd i Austmarke, Vinger 21.7.1917 og

Marie Olaug Olsdotter Ahlin, f. Bergseth, fødd på Elverum (Rendalen) 17.5.1913

 

Dei må vera vigde (rimelegvis borgarleg, sidan ho var fråskild?) mellom 1944 og 1948...

 

Ein ny stor takk for kjempeflott hjelp!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten for eit verkeleg godt funn! Du fann viogsli deira, og med den er problemet heilt løyst! Eg kan berre takka og bukka...!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.