Gå til innhold
Arkivverket
Rune Roalkvam

Oppslag Stord bygdebok

Recommended Posts

Rune Roalkvam

Dersom noen har Stord bygdebok, hadde det vært fint om jeg kunne fått opplysninger om foreldre (og gjerne besteforeldre) til Sigrun Margrethe Lunde, f. 1948. Regner med det er på garden Lunde. Håper bygdeboka går så langt fram i tid. Skal lage en anetavle som skal være en bursdagspresang, så jeg prøver på denne måten framfor å kontakte vedkommende direkte. Får jeg opplysninger tilbake til FT 1910 greier jeg rsten selv. Ta gjerne kontakt direkte på runedylan@gmail.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Johan Arthur Hansen

Har Stord bygdebok, men finner ingen som heter Sigrun Margrethe under Lunde! Har du ingen anelse om hva foreldrene heter? Mvh. Johan Arthur Hansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rune Roalkvam

Nei, dessverre. Så seint som 1948 kan en jo ha et slikt etternavn uten å være fra selve gården. Jeg får nok ta kontakt direkte og heller komme tilbake her dersom jeg trenger hjelp med anene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rune Roalkvam

Da har jeg fått opplyst at far var Magnus Lunde f. 1910 og besteforeldre var Tolleiv og Åsa Lunde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ottar Eliassen

Hei.

Finner dette i slektsbanken: http://www.stord.kommune.no/Documents/Stord-folkebibliotek/Stamtavler/Ovre-Okland-slekt-Stord.txt?epslanguage=no

Søk etter navnet på siden.

Lenke til siden: http://www.stord.kommune.no/no/Stord-Folkebibliotek/Slektsbanken/

Denne siden kan være grei som søkeside.

Dette er Lunde gnr 18/br. 1

mvh ottar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rune Roalkvam

Tusen takk, da kommer jeg i mål! Kona til Magnus var fra Askøy og jeg har funnet hennes aner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Johan Arthur Hansen

Jeg har mange av anene til Magnus Lunde på farsiden. Mvh. Johan Arthur Hansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.