Gå til innhold
Arkivverket
Inger Fjeld

Ole Larsen Midtberg S.Land F.på Sørberg i S.Land

Recommended Posts

Inger Fjeld

Ønsker flere opplysninger om hans aner bakover. Han er født 1778.

Mvh Ifk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ole Arild Vesthagen

Ole ble døpt 9. søndag etter trinitatis 1778. Foreldrene var Lars Erichsen og Mari Olsdtr. Sørberg. Dette er en sidegren av min egen slekt. Gå til min nettside: http://home.no/oavesthagen/ og følg linken "Liste over mine aner". I "anelisten" finner du nummer 2678 og 2679 og følger linken "Se mer her". Du kommer da til mitt slektsnotat om Amund Taraldsen og Guri Torchilsdtr. Lien. På side 13 finner du Erich Olsen Lien og som den femte av hans og Kari Larsdtr.s barn Lars Erichsen Midtberg. Erich Olsens foreldre finnes på side 11: Ole Amundsen og Anne Erichsdtr. Ole Amundsens foreldre finnes på side 1, følg nummerhenvisningen der for slekten videre bakover. Anne Erichsdtr. Liens foreldre finnes under nummer 3958 og 3959.

Håper du forstår nummersystemet mitt og hvordan notatene er referert til hverandre. Denne slekten kan følges i flere grener tilbake til 1600-tallet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Inger Fjeld

Ole ble døpt 9. søndag etter trinitatis 1778. Foreldrene var Lars Erichsen og Mari Olsdtr. Sørberg. Dette er en sidegren av min egen slekt. Gå til min nettside: http://home.no/oavesthagen/ og følg linken "Liste over mine aner". I "anelisten" finner du nummer 2678 og 2679 og følger linken "Se mer her". Du kommer da til mitt slektsnotat om Amund Taraldsen og Guri Torchilsdtr. Lien. På side 13 finner du Erich Olsen Lien og som den femte av hans og Kari Larsdtr.s barn Lars Erichsen Midtberg. Erich Olsens foreldre finnes på side 11: Ole Amundsen og Anne Erichsdtr. Ole Amundsens foreldre finnes på side 1, følg nummerhenvisningen der for slekten videre bakover. Anne Erichsdtr. Liens foreldre finnes under nummer 3958 og 3959.

Håper du forstår nummersystemet mitt og hvordan notatene er referert til hverandre. Denne slekten kan følges i flere grener tilbake til 1600-tallet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Inger Fjeld

Var litt usikker på om slekten til Ole Larsen gikk helt tilbake til de første jeg fant på Midtberg. Skal se mere på det i morgen. Tusen takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.