Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Hydrodirektør i Madrid, Spania, Svend Folkvard Evensen (1917-2000) - biografi?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg freistar setja saman ein biografi for denne karen:

 

~~~~~~~~~~

 

Svend Kierulf, kjend som Svend Folkvard Evensen, fødd i Borgund 9.4.1917, døydde i Madrid i Spania 2.8.2000. Svend gifte seg

 

##### (dato og stad for vigsli hans? - rimelegvis i Spania?)

 

med Maria Dolores Seoane L.

 

##### (fullt namn?)

 

Ho var fødd

 

##### (fødestaden hennar? – kvar i Spania?)

 

7.11.1922 og døydde i Madrid, Spania 21.8.2004. Svend var

 

##### (yrke? – hadde teknisk utdanning i Sverige – frå 1946 direktør for Norsk Hydro i Madrid, Spania)

 

der han og Maria Dolores budde levetidi ut. Ingen born.

 

~~~~~~~~~~

 

Eg vonar det kanskje finst biografiske opplysingar om dette parfolket hjå Norsk Hydro eller i andre prenta oppslagsverk i Noreg. Kanskje Aftenposten har noko å bidra med?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe for godt innlegg!

 

Jau, eg har ogso stussa veldig på dette med namni til desse brørne. Som det her går fram av fødselsregisteret for Borgund (http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=4352&idx_id=4352&uid=ny&idx_side=-30), hadde Svend mellomnamnet Kierulf, medan same register syner at mellomnamn til broren Kjell var Folkvard (http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=4352&idx_id=4352&uid=ny&idx_side=-163).

 

MEN, so er eg vorten fortald, om det var son til Kjell eller dotter til den eldre søsteri Gerd, hugsar eg ikkje, men ein av dei sa at ogso Svend hadde nytta mellomnamnet Folkvard! So her slit me kanskje med "påstand mot påstand"?

 

Kanskje kan ein biografi frå Norsk Hydro hjelpa til med å klara opp i ogso dette spørsmålet?

 

Nok ein gong takkar eg so mykje for hjelpi med denne huslyden!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren Svend Josef Einar Evensen sier i sin studentbiografi at han hadde følgende barn:

 

Liv, f. 3-10-1911, død 14-5-1913, Gerd, f. 26-9-1914, Svend Folkvard Kierulf, f. 9-4-1917 og Kjell Folkvard, f. 7-3-1922.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten for nytt utfordrande innlegg! Det som faren skreiv i studentbiografien sin, gjer vel ikkje problemstillingi noko enklare...? Eg veit ikkje kva eg skal tru...

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Åsbjørg for oppklarande innlegg! Eg tenkte ikkje på at eit oppslag i sjølve kyrkjeboki kunne gje oss svaret på dette eine spørsmålet, men no veit me betre!

 

So får me vona at ogso dei andre spørsmåli om Svend Evensen kann få svar etter kvart...

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So har eg endeleg motteke dei manglande opplysningane om Svend Evensen frå ei søsterdotter, som til tross for ein travel kvardag fann tid til å finna etterletne papir etter Svend og kona.

 

Svend Evensen og Maria Larios gifte seg på ambassaden i Roma 30.12.1957, og Maria var fødd i Melilla, Spania.

 

Med dette er manuskriptet eit steg nærare mål!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studentene fra 1938, utgitt 1963:

 

Svend Folkvard Evensen, kontorsjef, Madrid, Spania, f. 9-4-17 Borgund ved Ålesund, sønn av høyesterettsdommer Svend Josef E. (1868-1948) og Karoline Hillestad (1883-1959). Gift 1957 med Maria Dolores Perez-Seoane y Larios, f. 7-11-22 Melilla, Spansk Marokko, datter av oberst Joaquin Perez de Seoane.

 

Studieopphold Oxford 1939, Oslo Handelsgymn. 1940, merkantile kurser. Norsk Hydros salgsavd., Oslo 1942-47, Norsk Hydros Svenska Førseljningsaktiebolag, Stockholm 1947-50 hvorav 1/2 år som midlertidig kst. direktør, salgs- og kontorsjef Norsk Hydros Handelsselskap A/S, Madrid 1950. - Styremedlem Centro Escandinavo, Madrid, hvorav 2 år visepresident.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten for interessante tilleggsopplysningar om Svend Folkvard Evensen og lagnaden hans! No kan me vel etter kvart sjå på biografien hans som nokolunde komplett!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.