Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Leif Fredrik Fraas Koxvold (1916-1999) og Karen Marie Stavdal (1918-2012) - vigselsstaden deira og dødsstaden hennar - Oslo? - Aftenposten?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Leif Fredrik Fraas Georgson Koxvold, fødd i Christiania 10.12.1916, døydde i Oslo 12.5.1999. Han skal ha gift seg 22.6.1942, uvisst kvar, med Karen Marie Isaksdotter Stavdal, fødd i Solum 12.3.1918. Ho døydde 20.12.2012, visstnok i Oslo, der ho i alle fall var busett. Leif var fabrikkeigar, men parfolket skal ha butt mange år på Skammestein i Austre Slidre før dei i 1979 flytte attende til Oslo. Dei fekk tre born i lag.

 

Er det mogeleg å finna ut:

 

* Kvar kan denne vigsli til Leif Koxvold og Karen Stavdal ha funne stad?

 

* Kvar døydde Karen Koxvold? Kanskje ein dødsannonse finst i Aftenposten?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

230716 Leif Fredrik Fraas Koxvold 10.12.1916 12.05.1999 1999 2950 M Sør-Gudbrandsdal sorenskriverembete

 

 

273991 Leif Fredrik Fraas Koxvold 10.12.1916 12.05.1999 1999 2950 M Valdres sorenskriverembete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Leif og Ann-Mary for nye innlegg, som stadfester dødsdatoane, men me får vel ikkje vita noko meir om dødsstaden hennar eller vigselsstaden deira... Eg er litt forundra over at Leif Koxvold tydeleg har butt fleire stader, men eg har ikkje fått kontakt med nokon som heilt konkret kan fortelja om livslaupet deira...

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har no vore i kontakt med ei søsterdotter av Leif Koxvold, som fortel at Leif og Karen budde på Nordstrand i Oslo, og at Karen døydde på ein sjukeheim same stad. So då er den delen av problemet løyst.

 

Same søsterdotter meinte Leif og Karen hadde gift seg i Oslo, men dersom datoen stemmer, ville dei vera innførte mellom dei borgarlege vigslene i 1942, og der står dei ikkje! So eg veit ikkje...

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun døde nok på Ryenhjemmet, siden det rettes en takk til hjemmet i dødsannonsen. Jeg ser forøvrig at lysninger for Nordstrand mangler etter april 1942.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er lysningen:

 

Kildeinformasjon: Oslo fylke, Den evangelisk-lutherske frikirke, østre menighet i Dissentersamfunn, Dissenterprotokoll nr. 6 (1920-1978), Lysninger 1935-1944, side 13.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=38826&idx_id=38826&uid=ny&idx_side=-16

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb10041104061017.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Randi, Carsten, Berit og Sven for flotte og etter kvar oppklarande innlegg! Denne sat tydeleg langt inne, men ikkje noko er umogeleg for forskarar som dykk!

 

Eg går utifrå me kan seia vigsli fann stad i Austre Aker frikyrkje?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Anne-Lise for oppklarande opplysningar om denne kyrkja. No har eg retta manuskriptet mitt, og problemet er heilt løyst!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.