Gå til innhold
Arkivverket

Peder Sigvard Olufson Øveraas, fødd 1877, styrmann frå Kristiansund, skal vera avliden i Alaska før 1921 - lagnaden hans?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Peder Sigvard Olufson Øveraas, son av skipsførar og reiar i Kristiansund, sidan handelsmann på Holmenvær i Troms, Oluf Øveraas, var fødd i Kristiansund 11.8.1877. Alt eg har fått opplyst om denne karen, er at han var styrmann og at han døydde i Alaska før 1921!

 

Eg finn ikkje noko i amerikanske kjelder, men kanskje har eg ikkje leitt på rette stadene...?

 

Han er ikkje, so vidt eg kan sjå, i Noreg i 1910, og i 1900 finn eg han heller ikkje!

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips om lagnaden til Peder Øveraas!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Eg seier meg lei for seint svar til Carsten, men "betre seint enn aldri"... Hjarteleg takk for denne spennande oppdagingi frå 1900!

 

Eg ser ættenamnet hans er skrive OVERAAS med "O", som vil vera ein "normal" skrivemåte i engelskspråklege område, men heller ikkje med denne skrivemåten er han nokon stad å sjå i amerikanskje kjelder (ancestry.com). So dette spørsmålet er diverre framleis langt frå "løyst"...

 

Er det i det heile mogeleg å finna ut noko meir om lagnaden til Peder Øveraas?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emigranter fra Trondheim 1867-1930

 

1903 204 41 5837 1 06.07.1903 06.07.1903 Peder Sigvard Øveraas ug Styrmand m 1877 Kristiansund Seattle, Wash Skandinav. via Xania Bill. bet. i Trondhjem Till fra indrul. chef af 6/7 03

http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=3&filnamn=emitrond&gardpostnr=109282&personpostnr=109282#nedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary for spennande innlegg. Eg meinte eg hadde sjekka emigrantane over Trondheim, men eg må ha oversett Peder!

 

Då veit me at han tok offisiell flytting til Seattle, WA i 1903, men so var det å følgja han derifrå...

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.