Gå til innhold
Arkivverket

Er det mogeleg å bruke dokumentnummer frå Infoland til å slå opp i gamle pantebøker?


Torbjørn Igelkjøn
 Del

Recommended Posts

Hei!

 

Dersom ein blar opp i panteregisteret på Digitalarkivet finn ein denne garden:

 

Kildeinformasjon: Protokollnummer: II.A.b.5, Sted: Sunnfjord sorenskriveri, Fjaler tinglag, Oppbevaringssted: SAB

Merknader: Gnr. 1-41 Og 106-136

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-tl20070820550177.jpg

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:tl_read?idx_id=12046&uid=ny&idx_side=-131

 

Men dersom ein bestiller grunnboksutskrift frå Infoland får ein m.a. opp følgjande opplysningar om eigedommen:

 

post-77-0-51832000-1382184008_thumb.jpg

 

Eg lurer på kva samanhengen er mellom desse nummera og det gode gamle panteregisteret. For eksempel er utskiftninga i 1932 (54-165) kalla 900257, og det er tilsynelatande ingen samanheng. Slik er det også med resten av nummera. Er det mogeleg å starte med 900257 og komme fram til at dette er side 165 i pantebok nr. 54, og korleis gjer ein i så fall dette? Når det gjeld registreringa av kraftlinja i 1947 er det ikkje noko henvisning til panteboka, og eg lurer då på om dette er nemnt i panteboka i det heile teke. Er det i så fall mogeleg å bruke dokumentnummeret frå Infoland til noko fornuftig?

 

Mvh.

Torbjørn Igelkjøn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg lurer på kva samanhengen er mellom desse nummera og det gode gamle panteregisteret. For eksempel er utskiftninga i 1932 (54-165) kalla 900257, og det er tilsynelatande ingen samanheng. Slik er det også med resten av nummera. Er det mogeleg å starte med 900257 og komme fram til at dette er side 165 i pantebok nr. 54, og korleis gjer ein i så fall dette? Når det gjeld registreringa av kraftlinja i 1947 er det ikkje noko henvisning til panteboka, og eg lurer då på om dette er nemnt i panteboka i det heile teke. Er det i så fall mogeleg å bruke dokumentnummeret frå Infoland til noko fornuftig?

 

De sekssifrede numrene som begynner med 9, er fiktive numre som verken allmennheten eller saksbehandlere i statsarkivene har noen glede av, eller kan bruke til noe fornuftig. Jeg antar at numrene har verdi for Tinglysinga.

 

Gjenparter av kraftlinjedokumentene har, etter det jeg kjenner til, vært plassert i egne pantebokspermer. Disse tror jeg ennå befinner seg hos Tinglysinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.