Gå til innhold
Arkivverket

Skifter, S&F, ny indekseringsfeil?


Morten Sylte
 Del

Recommended Posts

Skifteregisteret på Digitalarkivet fortel at ein skal finne eit skifte etter Marthe Olsdatter Ytre Isene på side 63b i skifteprotokoll nummer 11.

Sjå her

http://digitalarkive...&merk=2405#ovre

 

Dette stemmer sikkert...

 

Problemet er at ein ikkje kjem inn på biletet der denne sida skal visast. Ein kjem inn på side 61b-62a (bilete 64) men derifrå hoppar ein direkte til 65b-66a (som har fått biletenummer 65).

 

sjå under:

http://arkivverket.n..._read/24228/64/

 

mvh

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifteregisteret på Digitalarkivet fortel at ein skal finne eit skifte etter Marthe Olsdatter Ytre Isene på side 63b i skifteprotokoll nummer 11.

Sjå her

http://digitalarkive...&merk=2405#ovre

 

Dette stemmer sikkert...

 

Problemet er at ein ikkje kjem inn på biletet der denne sida skal visast. Ein kjem inn på side 61b-62a (bilete 64) men derifrå hoppar ein direkte til 65b-66a (som har fått biletenummer 65).

 

sjå under:

http://arkivverket.n..._read/24228/64/

 

mvh

Morten

 

Det ser ut til at fol. 62b-63a, 63b-64a og 64b-65a mangler på mikrofilmen som er grunnlaget for skanning. Bilder av disse oppslagene må da legges til senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Vil gjerne minne om denne "feilen". Ser i dag at dette fortsatt ikkje er retta. Håpar dette kan ordnast! Eg skulle so gjerne ha fått sett på skiftet etter ho Marte.

 

Samtidig vil eg utdype at eg forsøkte å skrive "63b" for å gå til skifteprotokollsida og vart sendt til sida 163b-164a. Ellers er problemet som tidlegare forklara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne minne om denne "feilen". Ser i dag at dette fortsatt ikkje er retta. Håpar dette kan ordnast! Eg skulle so gjerne ha fått sett på skiftet etter ho Marte.

 

Våre lister over manglende sider i kirkebøker, skifteprotokoller osv. er lange. Med de nye visningsprogrammene kan vi endelig legge til nye bilder uten at permanente lenker endres. Det vil likevel ta tid å komme à jour:

  • De manglende sidene finnes stort sett i statsarkivene, mens skanningsressursene er plassert i Riksarkivet. Foreløpig har vi skanna manglende sider i SAOs kirkebøker.
  • Det er "fiklearbeid" i databasen å legge til nye bilder. Det vil bli enklere med en administrasjonsprogramvare som er under utvikling.
  • Vi har lagt ut noen av de manglende bildene i SAO-kirkebøker, men i påvente av den nevnte administrasjonsprogramvaren mener vi det er mer effektiv bruk av ressursene å prioritere andre oppgaver, f.eks. publisering av nytt skanna materiale.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok Statsarkivet i Bergen neste, Morten ;-)  Eit kjapt klikk på ein mobiltelefon så har du bildet med deg heim.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...
På 27.10.2016 den 21.30, Morten Sylte skrev:

Eg har full forståing for dette. Takk, uansett, for svaret  😄

 

Hei , jeg lurte bare på om du har funnet skiftet ? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Marianne.

 

Eg har sendt deg en PM ... :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2024 den 6.12, Torbjørn Igelkjøn skrev:

Mykje har skjedd sidan 2016, og det er kanskje lettare å få skanna- og lagt ut dei manglande bileta no i 2024, @Kristian Hunskaar (Arkivverket)?

 

Hvis vi ser til de tre kulepunktene i mitt innlegg 27. oktober 2016, går det i dag stort sett greit å få utført skanning av enkeltoppslag ved behov, men den programvaren som jeg har omtalt, mangler fremdeles for kirkebøker, panteregistre og grunnboksblader. For disse kildekategoriene er innlegging av ekstra bildefiler fremdeles et "fiklearbeid", og mitt kulepunkt tre er dessverre ennå gjeldende. Vi vil gjerne bruke tida vår effektivt, og dermed blir systematisk arbeid med ekstra bildefiler lavt prioritert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Kristian Hunskaar (Arkivverket) skrev:

 

Hvis vi ser til de tre kulepunktene i mitt innlegg 27. oktober 2016, går det i dag stort sett greit å få utført skanning av enkeltoppslag ved behov, men den programvaren som jeg har omtalt, mangler fremdeles for kirkebøker, panteregistre og grunnboksblader. For disse kildekategoriene er innlegging av ekstra bildefiler fremdeles et "fiklearbeid", og mitt kulepunkt tre er dessverre ennå gjeldende. Vi vil gjerne bruke tida vår effektivt, og dermed blir systematisk arbeid med ekstra bildefiler lavt prioritert.

 

Du nemner ikkje skifteprotokollar, men eg går då ut frå at dette framleis også gjeld skifteprotokollane sidan det er det det er snakk om her.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Torbjørn Igelkjøn skrev:

Du nemner ikkje skifteprotokollar, men eg går då ut frå at dette framleis også gjeld skifteprotokollane sidan det er det det er snakk om her.

 

For skanninger som skal inn i "skanna skiftemateriale" har vi en grei arbeidsflyt, så det opprinnelige spørsmålet i denne tråden bør vi nå kunne løse. (Jeg leste ikke hele tråden og oppfattet bare et generelt spørsmål.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.