Gå til innhold
Arkivverket

Kari Monsdotter, omstreifarbarn, fødd i Hafslo 1826 - kvar vart det av ho?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Kari Monsdotter var fødd i Hafslo 7.10.1826. Mori var gardbrukardotteri Ragnhild Hansdotter Grov frå Hafslo som kom i "ulukka" med hesteskjærar og omstreifar Mons Pederson Elvetun (1804-1879), sidan busett på ein plass under Hæreid i Årdal og stamfar for mange reisande på Vestlandet og ogso andre stader i landet (http://forum.arkivverket.no/topic/174137-mons-pederson-og-inger-marie-pedersdotter-omstreifarektepar-nytt-barn-oppdaga-kvar-var-han-foedd/page__st__20__p__1574062__hl__+mons%20+pederson%20+%F8yane#entry1574062). Faren hans var den sokalla "Gryte-Per" (Peder Olson Elvetun, 1776-1853).

 

Kari er korkje konfirmert, gift eller gravlagd i Hafslo, so då er spørsmålet: Kan ho vera fari med farsætti si kringom i landet?

 

Eg står "bom fast" og vonar på hjelp!

 

Eg takar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ingen har førebels kommentert dette emnet, og med angst for at det skal verta heilt gløymt, tillet eg meg i kveld å leggja det ut på ny! Kanskje er det nokon som har andre tilgjengelege kjelder og som kan hjelpa oss med å finna lagnaden til denne jenta?

 

På førehand takkar eg hjarteleg alle for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan det være henne her i 1865?

 

http://digitalarkive...f01036724001371

 

På Nygård i Hafslo?

Som husmannsenke?

 

Mvh

Bente Borgen

 

Hei!

 

Jeg fant også denne. Fulgte henne bakover via dåpen til datteren Olina, blant annet. Men det er født en Kari Monsdatter i Hafslo i 1825, som jeg sjekket dåpen til, og som dermed for en gangs skyld har fått rett fødselsår i FT 1910. Tror derfor ikke at dette er rett Kari..

 

Mvh Bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Bente og Bente for ointeressante innlegg.

 

Det er nok fleire som har same namnet i og frå Hafslo. Den Kari Monsdotter på Nygard, som de har funne, var fødd i Hafslo 20.11.1825 og døydde i Hafslo 28.1.1913. Ho er diverre ikkje den me søker....

 

Eg fryktar nok for at den Kari Monsdotter som me leiter etter, vert svært so vanskeleg å finna. Om ho voks opp, må ho vera flytt frå Hafslo før ho kom i konfirmasjonsalderen!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.