Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Lars Bruun Larsen og Olga Torine Jacobsen - vigsel i Oslo


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Under følgjande emne: http://forum.arkivverket.no/topic/173854-ragna-lovise-hansen-hillestad-foedd-1888-1910-frisoererske-og-enkje-i-toftes-gate-32-i-christiania-lagnaden-hennar/page__p__1485540__hl__+lars%20+bruun%20+%F8yane#entry1485540 drøfta me òg lagnaden til dette parfolket:

 

~~~~~~~~~~

 

Lars Bruun (Ludvigson) LARSEN, fødd i Skien 24.2.1870, snikkar og enkjemann(?), første kona døydde i Skien 1931,

 

gifte seg andre gongen med

 

Olga Torine JACOBSEN (f. Hansen), fødd i Bergen 29.8.1890, fråskild i 1918

 

Båe døydde i Oslo i 1951

 

~~~~~~~~~~

 

Eg er stadig på leiting etter dato og stad for vigsli til Lars Bruun Larsen og Olga Torine? Dersom Lars Bruun Larsen verkeleg var enkjemann, må vigsli ha vore etter 1931, og mest truleg skjedde vigsli i OSLO. Kan henda gifte dei seg borgarleg?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips om denne vigsli!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Eg vil i dag få henta fram at dette emnet som framleis står utan merksemd i Brukarforum og som vel er på veg til å verta gløymt... Det er ganske sikkert ikkje so enkelt å finna denne vigsli i Oslo, men det hadde vore kjempeflott pm nokon greidde det likevel...!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er stadig på leiting etter dato og stad for vigsli til Lars Bruun Larsen og Olga Torine? Dersom Lars Bruun Larsen verkeleg var enkjemann, må vigsli ha vore etter 1931, og mest truleg skjedde vigsli i OSLO. Kan henda gifte dei seg borgarleg?

 

Ingenting å finne her:

Oslo fylke, Oslo byfogd, Vigselsbok (borgerlig) nr. II 21 (1930-1932)

Oslo fylke, Oslo byfogd, Vigselsbok (borgerlig) nr. II 22 (1932-1933)

Oslo fylke, Oslo byfogd, Vigselsbok (borgerlig) nr. II 23 (1933-1934)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Trond på freistnad å å finna denne vigsli.

 

No har eg sjølv søkt litt meir, og eg fann ho! Dei gifte seg 27.3.1935, og Lars skeiv seg for Lars BRUUN! (http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=50930&idx_id=50930&uid=ny&idx_side=-5)

 

Soleis er problemet løyst!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.