Gå til innhold
Arkivverket

Linjeskift


Terje Holm-Johnsen
 Del

Recommended Posts

Jeg får ikke til linjeskift i mine innlegg. Er det en eller annen spesiell kode for det eller er det noe galt "her"?? Hilsen Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen løsning på problemet, men jeg opplever det samme som deg. Problemet dukket opp etter en oppdatering Digitalarkivet hadde på sin forumprogramvare, tilfeldigvis ble det samme døgn kjørt en oppdatering på min private pc - så hvilken av de to oppdateringene som har skylde aner jeg ikke.

 

Det finnes en nødløsning i raden med verktøy over tekstboksen, oppe til venstre er det en liten knapp/bryter - ved å trykke på den kan du få laget linjeskift og så trykke en gang til før du poster innlegget.

 

Et annet tips er å skrive hele innlegget i notepad og markere linjeskift med et tegn (f. eks. en X), lime inn innlegget og fjerne tegnene som ble satt inn for å markere linjeskift. Linjeskift blir da stående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toggle Editing løser jo problemet. Dette er skrevet med det.

Ellers så har jeg også lært meg å skrive innlegg i Word, Wordpad eller notpad men alt blir mer tungvint.

 

Får håpe dette problemet løses for IE brukere.

 

God natt :)

 

Hilsen Terje Rehn Holm-Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.