Gå til innhold
Arkivverket

Randi Pedersdotter i Hafslo frå 1748, fødd kring 1725 - kvar hadde ho opphavet sitt ifrå?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Christen Pederson i Hafslo (1726-1788), sidan husmann i Lakkeholet under Hillestad, laut betala "ægtebøter" etter at han i 1748 gjorde leigarmål med jenta:

 

Randi Pedersdotter

 

Dei fekk dotteri Martha Christensdotter i lag, døypt i Hafslo 7.3.1748.

 

Eg kan ikkje finna vigsli deira i Hafslo!

 

Eg har søkt i heile Sogn og Fjordane og finn berre EI EINASTE mogeleg Randi som høver:

 

Randi Pedersdotter Kjelby, døypt i Gulen 23.7.1725 av foreldri Peder og Ingeborg Kjelby.

 

Eg finn ikkje denne Randi Pedersdotter gift korkje i Gulen eler andre stader i fylket!

 

Kan nokon med lokal kunnskap hjelpa meg finna lagnaden til Randi Kjelby? Kvar vart ho av?

 

Dotteri som Christen og Randi fekk i lag, Martha Christensdotter (1748), ser me ikke noko meir til i Hafslo! Kan ho vera flytt attende til Gulen?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grete for nyttig svar! No ser eg av FamilySearch at Knut Otteson og Randi vart gifte i Gulen i 1753. Pussig eg ikkje fann dette i aftes, men kanskje var stavemåten min litt for unøyaktig...

 

Uansett, Randi Pedersdotter i Hafslo må ha opphavet sitt frå ein annan stad, men kvar?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Svehn for ny spennande melding!

 

Den Randi Pedersdotter, som eg leiter etter, må ha gift seg kring 1748 med Christen Pederson frå Hafslo. Vigsli er IKKJE innført i kyrkjeboki for Hafslo, men leigarmålet hans vart påtalt der. Problemet mitt er å finna OPPHAVET til Randi Pedersdotter, som tydeleg ikkje var frå Hafslo!

 

Derimot søker eg etter lagnaden til dotteri Martha Christensdotter, døypt i Hafslo 7.3.1748!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.