Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Dødsfall og dødsmeldingar Leikanger 1923-1943


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Knut Nilsson JORDAL, fødd i Balestrand 21.2.1862, skal vera avliden på Leikanger 15.3.1923.

 

* Er det mogeleg å finna kva yrkestitel, dødsstad og bustad som er oppgjeve ved dødsfallet?

 

Enkja etter Knut, Karoline Jane "Lina" JORDAL (f. Elvethun), fødd i Hafslo 15.8.1867, var busett på Hanehaug på Leikanger, men døydde på sjukestova i Balestrand 10.8.1943.

 

* Er det mogeleg å få sjekka dødsmeldingane etter både Knut og Lina for å få greie på kvar det vart av dei to borni deira, Nils og Øllegaard?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knut Nilsen Jordal står ikke i dødsfallslisten for Leikanger for mars 1923.

 

Lina Jordal står i listen fra august 1943.

 

Sønnen Nils K. Jordal var død, men hadde etterlatt seg konen Edel i Oslo.

 

Datteren Ølgaar K. Eri var død. Hun hadde etterlatt seg datteren Gunvor Eri, Svalbardveien, Vestre Aker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren Øllgaar sin forlovelse: Aftenposten 01.10.1919:

 

Forlovelse -

 

er indggaet mellem frøken Øllgaar Jorddal, datter af kjøbmand Knut Jorddal og frue, Leikanger, Sogn og Edvard Eri, kaptein i ingeniørvaabenet

 

 

 

Nils Jorddal sin dødsannonse i Aftenposten 20.05.1939:

 

Min mann og min sønn

prokurist

Nils Jorddal

døde den 17. ds.

Oslo, 19. mai 1939

 

Edel Jorddal Lina Jorddal

 

Bisettes i Det nye Krematorium

tirsdag 23. ds. kl 2.15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve og Sven for nyttige og spennande innlegg!

 

Eg er overraska over at ikkje dødsfallet til Knut Jord(d)al er registrert på Leikanger. Kanskje er dødsåret feil? Eg trur denne datoen kom frå ættebboki for Nitter-ætti...

 

Elles ser det ut til at Øllgaar var gift med Edvard Jacobson Eri, fødd i Lærdal 1.4.1887. Han er sikkert òg avliden i Oslo, og dødsdatoen ville vera velkomen. Det gjeld òg fleire opplysningar om Edel Jorddal... Kanskje du, Sven, kan greia dette?

 

Nok ein gong ein stor takk for hjelpi!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dør en Edvard Eri i Oslo 25.03.1960. Overingeniør og kaptein. Gift med Thea f. Hval

 

 

Det dør også en Edel Jorddal f. Gulbrandsen i Oslo 6.8.1957. Søster er Ruth Bjerve

 

Finner også en notis om at "fru Edel Jorddal har besøkt Aftenpostens Berlin-kontor august 1922".... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven for interessante opplysningar!

 

Trur du det er mogeleg å finna dødsannonser ogso for Edvard Eri og Edel Jorddal?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studentene fra 1911:

 

Nils Ludvig Nitter Jorddal. Prokurist, Oslo.

 

Jeg er født i Bergen 13-7-1892 av foreldre, kasserer, senere landhandler i Leikanger i Sogn, Knut Jorddal (f. i Fjærland, Sogn 21-2-1862, død i Bergen 15-3-1929) og Karoline Elvethun (f. i Solvorn, Sogn 15-8-1867). Både min fars og mors slekt stammer fra Sogn.

 

Den 12-3-1921 ble jeg i Oslo gift med Edel Gulbrandsen, f. 3-6-1896 i Son, datter av kjøbmann Juul Gulbrandsen og Laura Brun. Jeg gikk først på frk. Heibergs forskole, Bergen, senere på Latinskolen s.st., hvor jeg tok artium. I 1911 reiste jeg til Oslo og har bodd der til dato.

 

Ett år gikk jeg på Treiders handelsskole, var lærer der ett år og har fra 1913 vært ansatt i Den norske Creditbank, siden 1926 som prokurist.

 

Han døde på Ullevål sykehus, Oslo, den 17. mai 1939. Hustru Edel Jorddal, døde i Oslo ca. 1950. Ingen barn.

 

Sender deg en mail ang. Edvard Eri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten for spennande og nyttig innlegg, og takk ogso for mail om Edvard Eri og huslyden hans.

 

Dødsåret til Knut Jorddal var med andre ord feil i kjeldene mine, og då reknar eg med at dødsfallet hans må vera innført i kyrkjeboki for Leikanger for 1929! Kanskje kunne Statsarkivet i Bergen berre kort sjekka dette, ogso når det gjeld dødsstad?

 

Elles har eg no komplette opplysningar for sonen Nils, medan eg for dotteri Øllgaar manglar:

 

* Date og stad for vigsli? (vart trulova i Christiania 1.1.1919)

 

* Dato og stad for dødsfallet hennar?

 

Nok ein gong ein stor takk for hjelpi med denne huslyden so langt!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knut Nilsen Jordal død 15. mars 1929. Han hadde etter seg enken Lina og barna:

 

Nils Ludvik Nitter Jordal, født 1892, adresse Jacob Aallsgate 45, Oslo

Ølgård Constanse Eri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten og Yngve for nye avklarande opplysningar!

 

Etter dette kan me slå fast at dødsåret for Knut Jorddal verkeleg var 1929. Biografien for sonen seier at faren døydde i Bergen, kan henda på eitt eller annan sjukehus, men bustaden var jo på Leikanger. Det hadde vore kjekt å få denne dødsstaden stadfest frå kyrkjeboki for Leikanger...

 

God ferie, Carsten!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for den siste interessante detaljen som mangla!

 

Framleis manglar eg nokre detaljar om dotteri Øllgaar, men problemet som vart presentert i dette emnet er løyst!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.