Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Hans og Anna Nærsnes i Oslo - dødsdatoen hans og biografi for sonen Sverre - Aftenposten?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Hans Kristian Nærsnes, fødd i Røyken 20.12.1890, gifte seg i Petrus kyrkje i Christiania 14.1.1916 med Anna Harbo Frimann Daae Walaker, fødd i Hafslo i Sogn 16.7.1895. Hans var materialforvaltar og sidan fabrikkformann. Dei budde i Oslo. Anna døydde i Oslo 9.1.1970, men Hans var avliden i Oslo ein eller annan gong sist på 1950-talet.

 

* Er det mogeleg, t.d. gjennom Aftenposten, å finna ein nøyaktig dødsdato for Hans Nærsnes?

 

Hans og Anna hadde to born, mellom anna sonen:

 

Sverre Eugen Hansson Nærsnes, fødd i (Austre Aker??) 12.9.1917, døydde 27.10.1993 og ligg gravlagd på Grefsen. Han gifte seg med ei Astrid Augusta, fødd 18.5.1913. Ho døydde 28.3.1997 og ligg òg gravlagd på¨Grefsen. Sverre var vaktmeister, og dei budde på Grefsen.

 

* Let det gjera finna ut, t.d. gjennom Aftenpostens dødsannonser, kvar Sverre og Astrid døydde?

 

* Kvar var Sverre fødd?

 

* Kva med dato og stad for vigsli deira?

 

* Er det mogeleg å finna ut kvar Astrid var fødd og kva jentenamnet hennar var; kva heitte far hennar?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne basen står det at Anna døde 1 jan 1970,ikke 9 jan 1970 ,som du skriver i innlegget ditt.

 

Hans døde 17 okt 1960.

 

Gravferdsetaten i Oslo kommune

 

 

 

07.004 Hans Nærsnes Grefsen kirkegård 1890-12-20 1960-10-17

 

 

 

 

 

 

07.004 Anna Nærsnes Grefsen kirkegård 1895-07-16 1970-01-01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary for nyttige og flotte opplysningar!

 

Då har eg alt eg treng om Hans og Anna, men eg manglar framleis det meste om sonen deira og kona hans. Der treng me vel helst dødsannonser...?

 

Ein ny stor takk for hjelpi so langt!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal lete etter de aktuelle dødsannonsene for deg, men akkurat nå virker det som om Aftenposten oppdaterer systemet sitt så jeg kommer ikke inn i arkivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har fått epost frå Aftenposten om ny innloggingsløysing, men etter at eg prøvde å opprette ny brukar er abonnementet "vekke".

 

Er det nokon som har greidd å komme seg inn på abonnementet der etter omlegginga? Eg tykkjer earkivet er blitt for dyrt, og har no fått ein grunn til for å vurdere å seie det opp.

 

Redigert: I går sendte eg ein epost til Aftenposten om at eg ikkje fekk opp abonnementet mitt etter å ha laga ny brukar. I dag fekk eg eit generelt blabla-svar om at alle skulle få automatisk tilgang dersom ein oppretta ny brukar (som eg altså gjorde i går). Eg var ikkje akkurat imponert over svaret, men ser etter å ha logga inn at abonnementet mitt faktisk er komme på plass. Etter å ha gått inn på earkiv i menyen kjem eg også inn på dei skanna avisene. Så då er alt i orden.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte også opprette en sånn SPiD innlogging. Når jeg går til min side står det at jeg har Aftenposten Digital. Men det funker fortsatt ikke å gå til utgaver i arkivet, så jeg tror ikke de er helt ferdig med oppgraderingen/vedlikeholdet av systemet sitt.

 

Det faller vel inn i rekken av irritasjoner relatert til Aftenposten-abonnementet den siste tiden. Jeg ble ganske satt ut når de doblet prisen på abonnementet, prakket på meg tjenester jeg ikke er interessert i, og sendte ut informasjon om det *etter* at de hadde tatt betalt for en ny måned med den nye prisen. Frekt.

 

Det positive er at det ser ut som de har gjort noen forbedringer på søkesystemet sitt og slikt, så kanskje det ikke blir så klønete å gjøre søk i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Det funker å søke på PC også, men hvis man prøver å faktisk gå inn på en aktuell utgave som dukker opp i søket får man en melding om vedlikehold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det døde en Alma Hedlund 12.06.1948 på Aker Sykehus.Begravd fra Grefsen kapell 17.06.1948.

Astrid og Sverre Nærsnes er oppgitt som hhv. datter og svigersønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravferdsetaten i Oslo kommune Meny

 

Gravnr: 07.003.05.001 Grefsen kirkegård

 

Jan Henrik Hedlund Ukjent - Ukjent Gravlagt: 02.10.1936

 

Alma Hedlund Ukjent - Ukjent Gravlagt: 17.06.1948

 

Sverre Eugen Nærsnes 12.09.1917 - 27.10.1993 Gravlagt: 18.11.1993

 

Astrid Augusta Nærsnes 18.05.1913 - 28.03.1997 Gravlagt: 09.06.1997

 

Festeutløp: 2017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Alexander, Torbjørn, Sven og Ann-Mary for spennande og nyttige innlegg, og til deg Sven ogso takk for fleire PM's! No tek ogso denne huslyden til å verta bra fullstendig...

 

Men ksnskje let det seg gjera finna opphavet til Astrid Augusta? Kanskje dødsannonser for Sverre og Astrid kan fortelja oss litt meir om dei, kvar dei døydde, om Astrid hadde søsken m.m.? Elles so synest vigsli deira vera viktig å sjå etter for å få overblikk over opphavet hennar..., og ogso den nøyaktige fødestaden hans...?

 

Nok ein stor takk for mange verdifulle opplysningar!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Konf. til Astrid Augusta i Fagerborg 2-12-1928

 

http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=43547&idx_id=43547&uid=ny&idx_side=-91

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb10041109290092.jpg

 

Foreldrene i 1910 ?

 

http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01036392151505

 

Sverre Eugen er født på Rikshospitalet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten, Alexander, Sven og Ann-Mary for spennande og nyttige innlegg! So vidt eg kan sjå, er no alle dei manglande detaljane komne på plass, og eg har ogso vore i kontakt med sonen. Kjempebra jobba!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.