Gå til innhold
Arkivverket

Familie frå Florø til Stavanger ca 1935?


Torbjørn Henrik Hillersøy
 Del

Recommended Posts

Alberta Alida Simonsdtr. (1901-) frå Litje-Batalden (gnr. 34 i Flora Kommune)

gift 1919 med

Livius Ananias Jacobsen (1897-) frå Brandsøya i Flora kommune

 

Born:

Svein Inge (1921-1997) g. m. Magda Folkvord. Busett Stavanger.

Sigfrid Josefine f. 1925

Jarle (1929-1985) g. m. Agnes ____. Busett Stavanger.

Asbjørn (1934-2003) ugift. Busett Stavanger.

 

Det er truleg at familien flytta frå Florø til Stavanger etter 1935. Borna til Alberta og Livius brukte etternamnet Brandsø(y). Har ikkje funne Alberta og Livius i Gravminner, men 3 av borna har eg funne der (Stavanger) . Kan nokon hjelpe meg med å finne spor etter Alberta og Livius. Mvh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er greit å vete! Takk for tips! Har du leita mykje der sidan du fann akkurat datoen for avisa der minneordet etter Alberta var? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg har brukt den ein god del. Som i dei fleste register, så er det greit å ha litt trening i å søke, men det går forholdsvis greit.

 

I dette tilfellet søkte eg berre på Livius Brandsø, og fekk 15 treff.

 

Deretter kan du søke ytterlagare i kvart einskild av treffa.

(I dette tilfellet gjaldt dei fleste gjeld aviser der Livius Smith eller Livius Midtbø er nemnde, og at det samtidig er skrive om Brandsø i same avisa).

 

mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livius Brandsø, steinarbeider

Svein Brandsø

De bodde i Dusaviksv. 16 i 1941

 

Svein Brandsøy, anl.arb bodde i gate 583 nr 5 i 1955.

 

1969

svein brandsø, bygn.arb

Magda, frue de bodde i Utsikten 5

 

dessuten var det en familie Brandsøy

Agnes, frue

Asbjørn, bygn.arb

Jarl, forskaler

Jonhild

Livinius, bygn.arbeider

de bodde iSoltunv. 2 Tasta i 1969

I følge adressebøker

Hilsen Lisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk Lisa! :-) Alle namna var aktuelle! Finnes det adressebøker for Stavanger som er scannet og lagt ut på nett? Mvh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk Torbjørn! Du kunne vel ikkje lagt ut link til desse? Eg får ikkje treff i Nasjonalbiblioteket (veit ikkje heilt kva eg gjer feil) Mvh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Adressebøkene for Stavanger er ikke scannet, jeg sjekket bare de jeg hadde i bokhylla mi.

Jeg ser at Svein Inge Brandsø døde 28-4-1997. 76 år gammel

han hadde barna

----- Olav

Kirsten- Bjørn

Svein Inge - Astrid

 

Livius døde 8-2-1986. 88 år gammel

 

 

Jon Magne -- Ingunn

barnebarn og oldebarn

 

I skudesnes bodde Jakob Brandsø og John Brandsø, om det er samme familie vet jeg ikke.

De har muligens tatt navnet fra Vibrandsøy.

 

Hvis du sender emeg en mail så har jeg noen utklipp til deg. lisatk@lyse.net

Hilsen Lisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du klikkar på lenka ovanfor skal du få opp noko slikt som dette:

 

post-77-0-88202600-1385066144_thumb.jpg

 

(Eg har valt "Flash" oppe til venstre, sidan eg har hatt meir problem med html-versjonen.) Søkjer du på brandsoy skal det sjå ut som på biletet. Nasjonalbiblioteket er vel ikkje akkurat den mest brukarvennlege sida eg har vore innom, men ein kan "dra" avisa att og fram, forstørre eller forminske, lage .pdf av enkeltsider eller heile avisa samt få fullskjermvisning (symbolet til høgre for .pdf-symbolet).

 

Håpar du får dette til, men her er uansett dødsannonsen.

 

post-77-0-65752000-1385066702_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Svein Inge Brandsøy får eg treff m.a. i Stavanger Aftenblad 24/7, 25/7 og 28/7 1979. Ordet Brandsøy gjev i tillegg treff i Stavanger Aftenblad 2/8 og 4/8 1979.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk igjen Lisa og Torbjørn!! Du fann dødsdato til Livius Lisa, det var topp! Han er ikkje å finne i Gravminner. Det eg manglar no er pikenamnet til Agnes, og kvar ho vart fødd/vaks opp. I tillegg har eg funne ut at Sigfrid vart gift med ein Ottar ____ og han veit eg ikkje noko om. Men eg får prøve meg fram på nb og buyandread. Mvh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.