Gå til innhold
Arkivverket

Dødsannonser i Stavanger-avis?


Torbjørn Henrik Hillersøy
 Del

Recommended Posts

Er det nokon som er gode på å søke etter dødsannonser i Stavanger-aviser? Stavanger Aftenblad? Søker etter Dødsannonser etter Jarle Brandsø død 21/12 1985, og etter Asbjørn Brandsø død 26/3 2003. Leiter etter pikenamnet til konene til desse. Har prøvd å søke i Nasjonalbilblioteket, men fann ingenting der. Mvh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for (dyrt) tips Johan! :-)

Som oftes trenger en kun siden der dødsannonsene står, men er det mange du skal ha så blir det litt av det!Mvh. Johan Arthur Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være eg må ty til dette alternativet, når det gjelder dødsfall av nyere dato! I alle fall takk for tipset! Mvh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom eg søkjer på "Jarle Brandsøy" får eg ei handfull treff i nb, m.a. i Stavanger Aftenblad 23/12 1985.

 

Nasjonalbiblioteket har avtale med Stavanger Aftenblad og ein del andre aviser om gratis visning i norske bibliotek, så høyr med det lokale folkebiblioteket om dei har tilgang. Dersom ikkje ber du dei om å snakke med Nasjonalbiblioteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*info om namnebror til Jarle sletta*

 

Asbjørn Brandsøy gjev treff i Stavanger Aftenblad 30/8 1967 og 28/3 2003.

 

Firda Folkeblad 31/8 1967 side 2: Bryllaup (...) vert halde laurdag 2. september av Jonhild Gjengedal, Sandane og Asbjørn Brandsøy, Stavanger. Adr for dagen: Frøystad Pensjonat, Reed i Breim.

 

Eit lite tips ved søking i Nasjonalbiblioteket er at programvaren ofte feiltolkar æ, ø og å. Ø vert ofte til o, og søkjer ein på "Asbjørn Brandsoy" finn ein lysninga her.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg får 2 treff i www.buyandread.com på ei Agnes Brandsøy som d. i desember 2011. I Nasjonalbiblioteket får eg i tillegg nok ein gong treff i Stavanger Aftenblad 23/12 1985, så der har du nok ein dødsannonse på Jarle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den! Eg fikk det til til slutt. Det som lurte meg var at funna ikkje var lista opp etter relevans, men nokonlunde alfabetisk etter namnet på avisa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asbjørn og Gudrun f. Ludvigsen Brandsøy giftet seg i 1948 i og bodde i Seattle, gudrun døde der 29-7-1991. De kom hjem med Oslofjord i desember 1958 muligens på besøk.

kontakt meg på lisatk@lyse.net

Hilsen Lisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No vart eg litt forvirra. Veit du om dette er den same Asbjørn som gifta seg med Jonhild, jf. innlegg #7?

 

Ser at i dødsannonsen til mora i 1959 er Asbjørn "åleine".

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg kan ikke svare på om det er samme Gudrun som dør i 1991, men hun er født Ludvigsen. Kan de være skilt og hun ikke har skiftet til pikenavnet. Hun blir nevnt som søster svigerinne og tante. For familien Elisabeth Sægrov - ingen Brandsøy nevnt, heller ikke barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei fin side for å søkje i staten Washington er "Digitalarkivet" deira, http://www.digitalarchives.wa.gov

Dette er vigselsattesten for Asbjørn og Gudrun: http://www.digitalarchives.wa.gov/DigitalObject/ViewAsJpeg?ID=165A238671B8000DC45C45ED5C86727F&ViewAsJpegPage=0

 

Asbjørn og Gudrun er truleg nemnde i Stavanger Aftenblad 5/5 1948, 14/5 1948 og i Norsk Lysningsblad 24/6 1948.

 

Asbjørn i Amerika døydde 1978:

http://www.digitalarchives.wa.gov/Record/View/21C1B727408D930867DD3B4B3FB427F8

 

Dermed kan ein vel slå fast at dette ikkje er "rett" Asbjørn, sidan "vår" Asbjørn skal vere f. i 1934 og d. i 2003.

 

Gudrun død 1991:

http://www.digitalarchives.wa.gov/Record/View/7C2C670AF4D7FED69CC4EA7F0D39BAB6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det slike digitale arkiv for alle statane i USA, og er dei gratis tilgjengeleg? Det er jo i så fall ein god nyhet for meg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.