Gå til innhold
Arkivverket

Redigering av innlegg - vi mister funksjonalitet om det blir permanent borte.


Jørgen M. Steen
 Del

Redigering av innlegg.  

48 stemmer

  1. 1. Trenger du å redigere innleggene dine?

    • Ja, jeg vil ha muligheten til å alltid redigere.
      27
    • Nei, jeg trenger ikke å redigere noe.
      1
    • Jeg trenger bare å redigere kort tid etter jeg har skrevet innlegget.
      19
    • Jeg har ingen mening om dette.
      1


Recommended Posts

Det står ingenting om korleis ein kan slette eit innlegg. No skreiv eg eit innlegg, og trykte på "post"  og ingen ting skjedde. Så trykte eg på "post" ein gong til. Tilsynelatande skjedde det ingen ting no heller. Etter nokre minutt gjekk eg tilbake igjen, og då låg innlegget der 2 gonger, men ikkje kul om eg får slette det, berre redigere... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ingenting om korleis ein kan slette eit innlegg. No skreiv eg eit innlegg, og trykte på "post"  og ingen ting skjedde. Så trykte eg på "post" ein gong til. Tilsynelatande skjedde det ingen ting no heller. Etter nokre minutt gjekk eg tilbake igjen, og då låg innlegget der 2 gonger, men ikkje kul om eg får slette det, berre redigere... :(

 

Sletting har nok ingen andre enn moderator mulighet til. Men gir du beskjed til Tone Merete Bruvik eller undertegnede i en PM eller på e-post til digitalarkivet@arkivverket.no, så skal det bli raskt ekspedert.

 

og hva gjelder dobbeltpostingen din, så har jeg slettet duplikaten :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om "ingenting skjer" er det alltid lurast å vente ei stund uansett. Det hender ting tek tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.