Gå til innhold
Arkivverket

GOD JUL OG ET GODT NYTT ÅR til alle brukere og admin.


Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Og så har det gått enda et år. Utrolig hvor fort tida går enkelte ganger.

 

Jeg vil gjerne ønske alle brukere og de som styrer og steller her en riktig god jul, og håper at alle også får et godt og innholdsrikt godt nytt år.

 

HIlsen Berit

Endret av Berit Knudsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.

 

Det samme vil jeg ønske alle her : Gledelig jul og godt nytt år.

 

Jeg har kjøpt en bygdebok til meg selv i julegave, så jeg tenker på meg også. :)

 

Mvh

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul og godt nytt år alle sammen. Til mitt runde tall først i måneden fikk jeg i gave "Øvrebøboka" som jeg ikke trodde var mulig å oppdrive, men som giveren hadde fått kloa i! Gjett om jeg ble glad! Jul feiret vi i helga som var hos svigerfamilien ved Kristiansand, og julehelga blir tilbragt med spankulering i Københavns gater. Det blir neppe snakk om slektssøk der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på tråden her, ønsker alle der ute en God Jul og godt Nytt År,

har fått 2 nye hefter av tingbok for Ringerike 1699-1705 som jeg har tenkt å bla gjennom. + medlemsbladet som kommer før jul, så da går nok dagene fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg også på tråden her; God Jul og Godt Nytt År til alle! Takk for all hjelp og for mange interessante slekt- og historie-diskusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

 

GOD JUL OG GODT NYTT ÅR TIL DERE ALLE.

 

Leting etter slekter og å prøve å hjelpe andre er av de fineste hobbyer som jeg vet om, muligens så kan en også glede noen andre med det.

 

Mvh. Magne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD JUL OG GODT NYTT ÅR TIL DERE ALLE, både hjelpere, andre brukere og fram for alt, alle dere på arkivverket som holder det i gang!

 

Min julepresang til meg selv er DVD fra Wangensten med bl.a Tønder.

 

En spesiell takk til alle entusiaster som legger mye tid på å skanne, fotografere, transkribere kilder så vi vanlige har noe å søke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for all hjelp i året om har gått. Julegaven ble ikke ferdig, men kommer dager etter julen også :-)

 

Riktig God Jul og ønske om ett Godt Nyttår til dere alle.

 

Mvh Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul og godt nytt år ønskes ALLE fra grønne Lier (ja, det plasker ned utenfor nå).

Selv har jeg, takket være god hjelp her på Forumet, fått løst noen gamle slektsproblemer i året som snart er over. MEN jeg har flere...

 

mvh. Astrid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker alle her inne en riktig god jul og et spennende nytt slektsgransknings år.

Takker for all hjelp jeg har fått i året som har gått.

Gleder meg som en unge til jul for da får jeg svensk dødbok nr.2, litt makabert for andre kanskje, men dere her inne vet hva jeg mener.

 

Mvh.Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.