Gå til innhold
Arkivverket

GOD JUL OG ET GODT NYTT ÅR til alle brukere og admin.


Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Ynskjer alle ei god jul og eit godt nytt år. Elles sender eg ein liten verbal julekaktus til Riksarkivaren, som har bestemt seg for å erstatte det gamle gode og velfungerande Oldervollske Digitalarkivet med "betaDigitalarkivet" frå 1/1 2014.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ynskjer alle ei god jul og eit godt nytt år. Elles sender eg ein liten verbal julekaktus til Riksarkivaren, som har bestemt seg for å erstatte det gamle gode og velfungerande Oldervollske Digitalarkivet med "betaDigitalarkivet" frå 1/1 2014.

 

 

... Me får håpa og tru at det velfungerande likevel er såpass robust at det er 'levedyktig' - altså at det overlever trass noverande riksarkivar si grenselause digitale fåkunne og svært lite smidige haldning. Kan ikkje nokon fortella vedkommande at det å vera riksarkivar ikkje betyr at ein _må_ insistera på å rygga seg inn i framtida ?

 

God jul, ha ei fredeleg romjul - i von om eit framleis oppegåande Digitalarkiv etter nyttår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jol og godt nytt år - med ynskje om det same. Eg er no halvveges i omrekninga av alder til 1814 på dei som var med i tumultane. Særs mange av dei var frå Os, Terje. Men utan det oldervollske, vert eg nok aldri ferdig, korkje med det eller andre ting. Det heiter seg at den Vårherre gav embete, gav han òg forstand. Men eg lærde på skulen at ingen regel er utan unnatak. Og det er denne Riksarkivaren eit godt døme på - om han ikkje snur om.

Men så lenge datoen ikkje er overskriden, er det framleis von i hangande snøre ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt år i hus og heim langs land og strand til kvar ein granskande kvinne og mann.

 

Etter Arnfrid D. Mæland sitt makelause og kreative initiativ til oppropsaksjon, noko som faktisk fekk den etterkvart mykje omtalte Riksarkivaren på glid - og deretter til å snu i saka (som gammal ex-militær så synest eg alltid at det er fascinerande når hærførarar lyt slå full retrett) ;) - så er det berre å slå fast at "vegen sletnar og livet letnar". :)

 

Jau, det kjem seg no ....

Difor, mange takk for alt godt i året som gjekk og alt godt i det nye året, Anno Domini 2014 :)

Endret av Terje Hatvik - Os i Hordaland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kunne ikke dy meg. gamle systemet - fikk opp alle gåder i Åmli ft 1865 .

Valgte Aarhus - her er det.

**************************************

 

Riksarkivaren har no bestemt at det gamle digitalarkivsystemet skal kunna brukast fram til 31.3.2014. Jan Oldervoll

 

 

 

 

 

Distriktsnr. Side Skuledistrikt Sokn Prestegjeld Gard Overskrift

66 1 17 Omlid faste Omlid Omlid Aarhus 1

Personnr. Hushald Førenamn Etternamn Fam. stilling Yrke Sivilstand Alder Kjønn Fødestad Stort kveg Får Geit Bygg Poteter

476 26 1 Signe Tjøstelsd. Husmandskone e 57 k Omlids Prgj. 2 8 7 1 2

477 27 Jørgen Aslaks. hendes Søn hjælper Moderen at bruge Pladsen ug 23 m Omlids Prgj.

478 28 Gunhild Aslaksd. hendes Datter ug 13 k Omlids Prgj.

479 29 1 Tjøstel Aslaks. Inderst Skomager ug 32 m Omlids Prgj.

480 30 1 Even Salves. Inderst Tømmerhugger g 26 m Omlids Prgj.

481 31 Gunvor Aslaksd. hans Kone g 25 k Omlids Prgj.

482 32 Sigrid Evensd. deres Datter ug 1 k Omlids Prgj.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig godt nytt år ønskes brukere og ytere på Brukerforum og Digitalarkivet! I året som gikk fikk jeg plutselig svar på et uløst spørsmål fra 2002 takket være Lars Østensen og skannet skiftemateriale fra Trondheim. Må 2014 bli et godt slektsforskingsår for oss ale sammen!

Vennlig hilsen Åse K.Kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.