Gå til innhold
Arkivverket

Søk


Anita Helen Rasmussen
 Del

Recommended Posts

Kan noen hjelpe meg og se om de finner:Gunner Willy Lo(død 1984?) og Signe Kvaale Rue født 23 april 1939.Disse var et par og har sønnen Nils K.Rue.

 

svar kan sendes: arteamfr@online.no

 

Takk,Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du søkjer på personsøk på www.finnfirma.no vil du finne telefonnummeret hennar. Kvifor ikkje berre ringe og spørje om det som du lurer på?

 

Elles bør du lese Ordensregler for debattene. Der står det m.a.

 

Du må registrere deg før du deltar i diskusjonene. Oppgi fullt navn og korrekt e-postadresse og bruk fullt navn som visningsnavn.

 

og

 

Alle har fritt innsyn i diskusjonene og du må derfor være forsiktig med hva du skriver om levende personer og deg selv. Du skal ikke legge ut opplysninger om levende eller døde personer som kan såre, krenke eller skade noen.

 

Visningsnamnet ditt kan du endre ved å følgje denne rettleiinga.

Elles har praksis vore at ein skal vere svært forsiktig med å leggje ut personopplysningar om levande personar.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du søkjer på personsøk på www.finnfirma.no vil du finne telefonnummeret hennar. Kvifor ikkje berre ringe og spørje om det som du lurer på?

 

Elles bør du lese Ordensregler for debattene. Der står det m.a.

 

 

 

og

 

 

 

Visningsnamnet ditt kan du endre ved å følgje denne rettleiinga.

Elles har praksis vore at ein skal vere svært forsiktig med å leggje ut personopplysningar om levande personar.

 

 

Jeg pleier ikke å legge ut opplysninger om levende personer, la derfor med hvor jeg fant de. Dette er jo steder alle har tilgang til.

Mvh.Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er gravstedet : Willy Gunnar Lo 2307 1935 1405 1985 14 A 11 Moholt Trondheim

Mvh.Mette

 

 

 

Kan du si meg no om hvr jeg inner dette?

 

fra nettkatalogen.no

Signe Kvåle Rue Adresse: Flatdalsvegen 769, 3841 FLATDAL

 

fra wikipedia :

Nils Gunleik Kvåle Rue (født 2. oktober 1971) er en norsk heavy metal-vokalist og grafisk designer

 

Mvh.mette

 

Tusen takk for opplysnngene..-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du si meg no om hvr jeg inner dette?

 

http://www.disnorge.no/gravminner

 

Sjølv pleier eg å gå inn på "Finn gravplass" når eg skal søkje. Eg har elles lagt merke til at "inneholder"-søk fungerer heller dårleg, slik at ein likevel må stave heile namnet fullt ut for å få treff.

Endret av Torbjørn Igelkjøn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.