Gå til innhold
Arkivverket

Søk etter Sean Laird


Anita Helen Rasmussen
 Del

Recommended Posts

Ønsker og finne Sean Laird født i Hollywood,sønn av Cisilie Ann Brown.Sean er rundt 64 år nå.Mor og far -var skuespillere.Far het Jack Laird,kjent skuespiller da.Hadde tittel som Lord de Corsey.Øverførte tittelen til sin sønn Sean i Irland.Faren og famile bor i Los Angeles,santa Monica.begge foreldre har vært gift 3-4 gr.Moren hadde bare Sean og flyttet til Roma da han var guttunge.Hun døde for mange år siden.Ann Brown ble senere gift med en av sønnene til Theodor Chaliapin.

 

Skulle gjerne likt å vite hvor Sean befinner seg i verden.Obs kan vær noe skrive feil på navn.Send gjerne en mail til artemfr@online.no om

det dukke opp noe,Tusen takk:-)

Endret av Anita Helen Rasmussen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg spør, men hva er din interesse i han. Man skal som kjent være litt forsiktig med opplysninger om nålevende. Det er ikke alle som vil bli funnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg spør, men hva er din interesse i han. Man skal som kjent være litt forsiktig med opplysninger om nålevende. Det er ikke alle som vil bli funnet.

 

 

Heisann,jeg er blitt spurt om jeg kan finne ut dette da sønnen skulle gjene funnet sin pappa mens han lever.Den som har spurt har gitt meg lov og spørre da hun er mammaen til den som leter etter sin far.

 

Ha en riktg fin førjulstid.:-)

 

Anita Helen Rasmussen

Endret av Anita Helen Rasmussen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Heisann,jeg ble spurt av familien og sønnen som ønsker å få kontakt med sin pappa.

 

Anita Helen Rasmussen

Unnskyld at jeg spør, men hva er din interesse i han. Man skal som kjent være litt forsiktig med opplysninger om nålevende. Det er ikke alle som vil bli funnet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jack Laird  dør i des.1991.

Hvis dette er faren , så hadde jeg forsøkt å finne en obit. etter han.

Kanskje sønnen er nevnt der.

 

Frelsesarmeen kan kanskje også hjelpe.

 

Jeg har funnet fødseldagen hans .

 

 

Mette

Endret av Mette R Francke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter bør bruke sitt fulle navn som visningsnavn i stedet for

Anita HR

 

Ordensregler for debattene

 

:)

 

 

 

 

?

 

Jack Laird

United States Social Security Death Index

birth: 8 May 1923   death: 31 December 1991

Los Angeles, California

 

 

Jack Laird

California, Death Index, 1940-1997

birth: 8 May 1923 California death: 3 December 1991 Los Angeles, California, United States mother: Ruckman

 

 

FIND A GRAVE:

 

 

Jack Laird

 

Birth:  May 8, 1923 Death:  Dec. 3, 1991 trans.gif
Noted motion picture and television writer, producer, director, and actor of the 1940s through 1990s. Best known for producing the "Kojak" TV series and for directing Rod Serling's "Night Gallery" TV show. (bio by: A.J. Marik)   Burial:
Hollywood Forever Cemetery
Hollywood
Los Angeles County
California, USA
Plot: Garden of Legends (formerly Section 8), Lot 266  
Edit Virtual Cemetery info [?]  
Maintained by: Find A Grave
Record added: Oct 16, 1999
Find A Grave Memorial# 6661

 

http://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gr&GSln=laird&GSfn=jack&GSbyrel=all&GSdyrel=all&GSst=6&GScntry=4&GSob=n&GRid=6661&df=all&

 

 

 

 

Mvh Ann-Mary

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biography
Showing all 5 items
Jump to: Overview (3) | Mini Bio (1) | Spouse (1)

Overview (3) Date of Birth 8 May 1923Los Angeles, California, USA Date of Death 3 December 1991Los Angeles, California, USA  (cancer) Birth Name Jack Laird Schultheis

Mini Bio (1)
Jack Laird was born on May 8, 1923 in Los Angeles, California, USA as Jack Laird Schultheis. He was a producer and writer, known for Kojak (1973), Night Gallery (1969) and Doctors' Hospital (1975). He was married to Jeri Emmett. He died on December 3, 1991 in Los Angeles.

Spouse (1) Jeri Emmett (? - ?)

 

http://www.google.no/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&ved=0CC0QFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.imdb.com%2Fname%2Fnm0481963%2F&ei=wiv2UsO1GsXnywPeuIK4DQ&usg=AFQjCNGcVj8SpBrr6o5_YUkWUietIwu09w&sig2=snuGWiUTbG4cm6qnylbGwA&bvm=bv.60983673,d.bGQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.