Gå til innhold
Arkivverket

Family search fungerer ikke etter at CC cleaner har gjort jobben


Johan Arthur Hansen
 Del

Recommended Posts

Etter å ha kjørt en omgang med CC cleaner så fungerer ikke Familysearch lenger. Får opp siden, men får bare en feilmelding ved søk. Tror jeg hadde dette problemet en gang tidligere og løsningen kan jeg ikke huske. Noen som har råd som kan løse denne floken?

Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg tok systemgjenoppretting så fungerer Familiy search igjen - trodde jeg, men det gjorde det allikevel ikke :( Mvh. Johan Arthur Hansen

Endret av Johan Arthur Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig, jeg har brukt Ccleaner i mange år på både PC og mac og aldri opplevd noen problemer..

Mulig det heller har noe med en innstilling inne i programmet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig, jeg har brukt Ccleaner i mange år på både PC og mac og aldri opplevd noen problemer..

Mulig det heller har noe med en innstilling inne i programmet?

 

 

Har heller aldri hatt problemer med CC som jeg har brukt jevnlig i flere år og på flere maskiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dette ha noe med at også registeret er renset?

Jeg vet at CC har en slik funksjon, men da blir du oppfordret til å ta en sikkerhetskopi av det gamle registeret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dette ha noe med at også registeret er renset?

Jeg vet at CC har en slik funksjon, men da blir du oppfordret til å ta en sikkerhetskopi av det gamle registeret

 

Mulig det ja, Ccleaner er et veldig bra verktøy, jeg bruker det først og fremst for å bli kvitt alt søppelet som nettsider legger igjen på maskinen.. Men det kan sikkert bli brukt feil, slik at problemer som nevnt oppstår.. Men jeg har som nevnt ikke hatt noen problemer med dette, men kan være at programmet ikke fungerer like bra i alle operativsystemer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.