Gå til innhold
Arkivverket

4-dobbelt treff i Emigrantar


Torbjørn Igelkjøn
 Del

Recommended Posts

Eg er usikker på om dette er rett forum, men tek sjansen.

 

Ved søk etter Omberg i emigrantar på http://digitalarkivet.arkivverket.no/gen/sok/3

får eg heile fire identiske treff på Gustav Omberg Nyberg. Den gamle Oldervollske versjonen av Emigrantar frå Kristiania 1867-1927 tillegg gjev berre eitt treff.

 

Elles opplever eg frå tid til anna at det nye emigrantsøket vert hengande lenge og vel før det kjem noko søkjeresultat.

 

Mvh.

Torbjørn Igelkjøn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en feil med Oslo-emigrantene. De må vi laste på nytt. Det blir gjort denne uken.

 

Så lenge det ikke dreier seg om ny programvare vi tester ut på betaserveren, kan denne type henvendelser med fordel legges i spørsmål om transkriberte kilder. Jeg flytter denne tråden derfor dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Årsaka til at eg valde å leggje tilbakemeldinga i betaforumet var forresten at dette forumet var nemnt i eit par av innlegga i denne tråden, og det var i utgangspunktet ikkje så godt å vite om ein skulle velje betaforumet (dette er jo ny programvare), forumet for tekniske tilbakemeldingar, spørsmål om transkriberte kjelder (eigentleg er jo dette meir eit teknisk "spørsmål" enn eit "spørsmål" om sjølve kjelda) eller forumet for andre spørsmål til Digitalarkivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.