Gå til innhold
Arkivverket

Fattigmanntal Bergen 1864-1895 - kvar er detaljopplysningane?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Anders Sørensen Ødegaard med kone og fire born er nemnde i Bergen Fattigmanntal 1864-1895: http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=11&filnamn=fg12011864&gardpostnr=15637&personpostnr=15637#nedre

 

Her kjem det fram at dei er omskrivne i protokoll 277 - 3. avdeling med referanse: "Ans. No. 189/79".

 

I manntalet er det opplyst at dei tre eldste borni hadde vore fosterborn på tre ulike stader kring Bergen, men at dei i 1885 vart "sende" til foreldri deira i La Crosse, WI.

 

Eg finn ikkje denne huslyden nemnd i "city directories" for La Crosse, WI i 1880-åri, i alle fall ikkje under namni Sorenson eller Odegaard, so eg mistenker La Crosse, WI for å ha vore ein "endestasjon" for jarnbanen eller noko liknande der det vart løyst reisebillett for dei tre borni, og at den rette bustaden var ein stad i nærleiken? MEN, "nær La Crosse, WI" er eit vagt begrep og kan høva med fleire counties i Wisconsin forutan tilgrensande counties i Minnesota og til og med i Iowa!

 

Går det fram av originalprotokollane kva den NØYAKTIGE adressen til Anders og Dorthea var i Amerika?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Endret av Lars E. Øyane - Bad Kohlgrub - Bayern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ottar for kjapt svar! Me kan vel då berre slå fast at det ikkje finst fleire opplysningar enn dette hjå fattigstellet, eller finst det kanskje eit kartotek eller ei samling med dokument om dei ulike personane? Eg vil tru det må ha vore brevveksling eller kontakt mellom fattigstellet og foreldri for å få det til at borni utvandra?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Oyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for svar på dette problemet!

 

Eg har teke kontakt med Byarkivet og ventar svar derifrå!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.