Gå til innhold
Arkivverket

Johannes Bjørnethun (1865-1936) - amtskassererfuldm. i Sogn


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Johannes Lemvig Christenson Bjørnethun, fødd i Sogndal 9.9.1865, men oppvaksen på garden Bjørnetun i Solvorn, Hafslo, er i FT1910 nemnd amtskassererfuldm. busett på Husabø i Leikanger, ugift. Han døydde på Stord 26.2.1936. Eg finn han ikkje i FT1900.

 

Det skal finst arkivmateriale om amtsmannstenestemenn ved Statsarkivet, og eg lurer på om det er mogeleg å finna ut:

 

* Kva tidsrom var Johannes Bjørnethun tilsett ved amtsmannskontoret (fylkesmannskontoret) og kva stilling(ar) hadde han?

 

* Ved dødsfallet hans på Stord 26.2.1936, kva yrke og bustad er då oppgjeve?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved nedleggelsen av futestillingene, i Nordre Bergenhus amt i 1898, ble regnskapsføringsoppgavene m.m. overført til nyopprettede statsstillinger for amtskasserer. Med tiden endret disse navn til skattefuter. Det var altså for denne Johannes Bjørnethun arbeidet som fullmektig i 1910. Hans navn står ikke i statskalenderen. Jeg finner heller ikke dødsfallet ført i listene over døde i Stord 1936. Hvor kommer opplysningen om dødssted og -tid fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for kjapt svar!

 

Når det gjeld dødsfallet hans, so meiner eg denne datoen og staden kjem frå opplysnngar hjå slekti i Solvorn. Men eg spekulerer på om han kan vera avliden under ei VITJING på Stord og at han ikkje budde der.

 

Let det seg gjera å sjekka dødslistene for Leikanger for 1936? Kanskje han er innført der? (I Solvorn er han ikkje nemnd!)

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johannes Christensen Bjørnethun døde 26. februar 1936 på Furuly helseheim, Stord, men ble begravd 3. mars 1936 i Leikanger. Da står det om ham "Ug. kontorfullmekt, pensjonist", og Husabø var bosted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.