Gå til innhold
Arkivverket

Får ikke postet svar eller sendt privat melding.


Anne Hildrum
 Del

Recommended Posts

Jeg prøvde å svare på et tema om Ingebrigt Ankel Moe i natt. Etter å ha skrevet svarat, trykket jeg på post, og fikk opp et tomt skjema med beskjed om at jeg måtte skrive inn noe. Prøvde flere ganger med samme resultat. Jeg prøvde deretter å skrive en privat melding til Margaret Miller, men med samme resultat. Jeg brukte Firefox.

 

Jeg gjorde deretter et forsøk med Opera, og det gikk tydeligvis veldig bra ettersom det jeg skrev kom inn 4 ganger. Jeg prøvde også med Safari og det gikk også bra.

 

Jeg prøvde deretter på nytt med Firefox, men med samme dårlige resultatet, og måtte tilslutt gå til Opera for å få sklrevet dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter all sannsynlighet skyldes problemene dine cache/internminne/hurtigbuffer i nettleseren din. Nettleseren din oppfatter ikke at det er kommet endringer i koder på debattsidene og da vil det oppstå problemer. Hvis du tømmer internminnet skal det ordne seg.

 

Her finner du en veiledning til hvordan det gjøres alt etter hvilken nettleser du bruker https://innsida.ntnu.no/wiki/-/wiki/Norsk/T%C3%B8mme+cachen+i+din+nettleser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.