Gå til innhold
Arkivverket

Could not connect to view table for sorted lists. TEST ERROR 003 !!!


Anne Hildrum
 Del

Recommended Posts

Prøver å gå inn på kirkebok for Velfjord og får følgende melding.

 

Could not connect to view table for sorted lists. TEST ERROR 003 !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den feilen forekommer fremdeles hos deg, vil det hjelpe oss stort om du beskrev hvordan du kommer fram til den. Er det de skannede kirkebøkene du er på? Bruker du fylkesmeny, kirkeboksmeny osv. for å komme fram til boken, eller søker du? Hvilken kirkebok prøver du å klikke deg inn i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut på formiddagen kom jeg inn igjen.

 

Men det jeg gjorde var å gå inn på Digitalarkivet(www.arkivverket.no) skannede kirkebøker, velger fylke.

I dette tilfellet gikk ned til Velfjord. Problemet var det samme uansett hvilken kirkebok jeg valgte.

Tok noen timers pause etter ha prøvd med andre kirkebøker, og da funket det igjen.

 

Skal prøve å beskrive bedre hvis det skjer igjen. Håper virkelig det ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde det samme en kort stund på samme tidspunkt med det skannede rettergangsmaterialet. Men jeg testet da de skannede kirkebøkene, og som da fungerte mens det som nevnt var feilmelding på rettergangsmaterielet. Siden dette ikke varte så lenge og meldingen lød TEST ERROR 003 gikk jeg ut fra at det var en styrt handling fra Digitalarkivets side. Alt har fungert bra for meg i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.