Gå til innhold
Arkivverket

Etterkommere av Gyda Marie Nielsen født 22. september 1868/1871, Tønsberg


elaineinnyc@gmail.com
 Del

Recommended Posts

Jeg bruker google translate fra New York City. Jeg kan ikke finne ut hvordan du starter et nytt innlegg. Mens du prøver å finne ut av dette denne boksen dukket opp så jeg gir det et forsøk. Beklager hvis jeg er på feil sted. Jeg leter etter etterkommere av min oldemor Gida Nielsen født den 22. september 1868 (eller muligens 1871) fra Tønsberg Norge. Hun giftet seg med Andrew Thompsen (American navn jeg fortalt) fra Bergen. Hun emigrerte til USA med en adoptert sønn som heter Finn. Familie lore er at hun etterlot seg sin datter som ble oppdratt av sin mor. Jeg leter etter noen decendents til Gida. Jeg er hennes store granddaugher. 
min e-postadresse er elaineinnyc@gmail.com
 
 
English:
 
I am using google translate from New York City.   I cannot figure out how to start a new post.  While trying to figure this out this box popped up so I am giving it a try.   Sorry if I am in the wrong place.       I am looking for decendants of my great grandmother Gida Nielsen born on September 22 1868 (or possibly 1871) from Tonsberg Norway.    She married Andrew Thompsen (American name I am told) from Bergen.   She immigrated to the USA with an adopted son named Finn.     Family lore is that she left behind her daughter who was raised by her mother.    I am looking for any decendents to Gida.   I am her great granddaugher.
my email address is elaineinnyc@gmail.com

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen få korreksjoner å gjøre. Min gode bestemor riktige navnet er Gyda Marie Nilsen og hun var fra Tornsberg Norge. Takk på forhånd for din tid.

 

 

English

 

I have a couple of corrections to make.    My great grandmother's correct name is Gyda Marie Nilsen and she was from Tornsberg Norway.  Thank you in advance for your time. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.