Gå til innhold
Arkivverket

Kopiere link fra kirkebøker til Brukerforumet


Wenche Hillstrand
 Del

Recommended Posts

Hei

 

Hvorfor går det ikke å kopiere fra kirkebøkene over til brukerforumet.

Jeg har aldrig hatt noen problemer før.

 

Når jeg velger lim inn, så kommer det ingenting. Er dette noe nytt eller?

 

mvh

Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å lime inn  en tilfeldig kirkebok:

 

 

Kildeinformasjon: Nord-Trøndelag fylke, Skogn, Ministerialbok nr. 717A01 (1747-1803), Fødte og døpte 1747, side 4-5.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16391&idx_id=16391&uid=ny&idx_side=-2
Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070925680601.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har gjort dette i årevis, så jeg vet hvordan man gjør det, men plutselig går det ikke. Klarer å kopiere fra kirkeboken inn i E-mail, World dokument.

Men det går bare ikke inn i brukerforumet. Har prøvd nå i over en time.

Jeg får linken blå, og det går å kopiere, men den vil ikke limes inn. 

Så jeg lurte på om det var en ny måte å gjøre det på, om noe var forandret, da det er lenge siden jeg kopierte fra kirkeboken inn i brukerforumet.

 

mvh

Wenche  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Beklager seint svar fra oss. Det har kommet en bryter for å slå av og på html når du skriver et innlegg. Det kan være du skal prøve den bryteren. I svarboksen ligger den på øverste verktøylinje, helt til venstre, en grå firkant (det er vanskelig å se at det er en bryter). Se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei

 

Det hjalp, har dere lagt inn feil script når man er nødt til å gjøre dette.

 

mvh

Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke freil skript, det er en ny funksjon som har kommet til etter at vi oppgraderte programvaren for debattforumet. Programvaren er kjøpt, så vi rår ikke over programkoden.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.