Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Misjonsprest Knut E. Osvik (1884-1923) - biografi?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

På Eiganes kyrkjegard i Stavanger ligg mellom anna denne personen gravlagd:

 

Knut E. Osvik, misjonsprest, fødd 21.4.1884, døydde 15.1.1923.

 

Er det nokon som kjenner til ein biografi for denne mannen?  Kvar budde han på ulike tidspunkt?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Endret av Lars E. Øyane - Bad Kohlgrub - Bayern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk Misjonsleksikon:

 

Knut Elias Larsen Osvik, NMS Madagaskar Innland, født i Norddal 21-4-1884 og død i Drammen 15-1-1928. Han var sønn av gårdbruker Lars Andreas Knutson Ytterdal Osvik og hustru Johanne Karoline Eliasdatter, f. Bjørlykke. Han gjennomgikk Misjonsskolen 1903-08 og ble i 1908 ordinert i Bergen av biskop Erichsen. Etter språkstudium i Frankrike 1909 reiste han til Madagaskar der han bestyrte Isalo stasjon 1910-12 og Ivohibe fra 1912 til 1913 da han reiste hjem til Norge og gikk inn i NMS' hjemmearbeid, var lærer ved bibelskolen i Trondheim 1920-23 og kretssekretær i Drammen 1924-28.

 

Clara Osvik, f. Stangeland, NMS Madagaskar Innland, født i Stavanger 14-12-1884 og død i Stavanger 8-11-1918. Hun var datter av musikkhandler Martin Stangeland og hustru Oleane Louise, f. Larsen. Hun ble utdannet sykepleier ved Ullevål sykehus. Etter språkstudium i Frankrike reiste hun til Madagaskar der hun ble gift i Fianarantosa i 1911 med Knut Elias Larsen Osvik. Hun kom hjem til Norge for godt i 1913.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten for biografien om dette parfolket!  Problemet mitt er soleis løyst!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg får sei takk eg også, fjern slekt dette frå Osvika så nå fekk eg noko meire på plass  :)

 

Mvh

Ingmar  B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lars!

Du la vel merke til at i biografien står det at Osvik døydde i 1928, du hadde oppgjeve 1923! Kva som er rett veit ikkje eg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ingmar og Gunnar for nye innlegg!

 

Dødsåret 1923 for misjonspresten har eg frå DIS-Noreg - gravferdsregsteret, men eg er samd i at 1928 frå biografien høyrest meir "logisk" ut!  Eg har kontakt med etterkomarar etter misjonspresten, og kanskje dei kan bidra med meir?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane - lars.e.oyane@sdsl.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokhylla.no gir 1 treff på "Knut Elias Larsen Osvik" i Stavanger Aftenblad 16.01.1928, så det tyder på at 1928 er rett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.