Gå til innhold
Arkivverket

Oppslag i Aftenposten? - Dødsannonser Lars (1978) og Martha (2004) Osvik?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Er det nokon med tilgjenge til dødsannonsene i Aftenposten som kan hjelpa meg finna desse to;

 

* Lars Martin Osvik, Ljan, døydde 24.3.1978.

 

* Martha Osvik, Ljan, døydde 13.6.2004.

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aftenposte 29-3-1978:

 

Min inderlig kjære mann og vår gode far Lars M. Osvik døde plutselig fra oss 24. mars 1978.

 

Martha

 

Arne og Elisabeth

 

Svein

 

Bisettes i Vestre krematorium, gamle kapell, mandag 9. april kl. 12.45.

 

Vår kjære bror, svoger og onkel Lars M. Osvik døde plutselig 24. mars 1978

 

Johanne

 

Olga og Kurt

 

Knut og Randi

 

Nieser og nevøer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aftenposten 17-6-2004:

 

Vår kjære mor, svigermor, farmor og søster Martha Osvik, født Tangeraas 1. august 1917, sovnet stille inn idag, Oslo 13. juni 2004.

 

Arne og Elisabeth

 

Svein og Jasmin

 

Martin, Erik, Margrethe,Jon.

 

Øvrige famile

 

Bisettes i Østre krematorium, lille kapell, onsdag 23. juni kl. 14.30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studentene fra 1933, utgitt 1958:

 

Lars Martin Osvik, juridisk konsulent, Ljan, Oslo, f. 19-10-14 Hamar, sønn av misjonsprest Knut Elias Osvik (1884-1928) og Clara Stangeland (1884-1918). Gift 1945 med Røde Kors-søster Martha Tangerås, f. 1-8-17 Stavanger, datter av skipsfører Martin T. (2 barn).

 

Stavanger handelsgymn. 1934, cand.jur. 1939. - "Praktikant" Jæren sorenskriverkontor 1939, assistent Stavanger byrett 1940-41, dommerfullm. Indre Sogn sorenskriverkontor 1941-44, hjelpedommer sst. 1945-46, juridisk sekretær Noregs småbruk- og bustadbank 1946, konsulent sst. 1954-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten for spennande og nyttige opplysningar!

 

Eg saknar ein liten detalj i studentopplysningane om Lars og Martha, men veit ikkje om svaret let seg gjera å finna.  Lars Martin Osvik og Martha Tangerås skal ha gift seg 31.12.1945, men KVAR?  Eg finn dei korkje i Domkyrkja eller Johanneskyrkja i Stavanger, og St. Petri går ikkje langt nok fram i tid...

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Endret av Lars E. Øyane - Bad Kohlgrub - Bayern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Dag for interessant kommentar!

 

Nei, dei kan sjølvsagt ha gift seg ein annan stad enn i Stavanger, men sidan dei båe hadde tilknyting dit, og eg før er vorten fortald at Lars Osvik flytte til Stavanger då han forlét Hafslo i 1945, har eg sett på Stavanger som den mest sannsynlege vigselsstaden!  Dessutan er eldste barnet deira født i Stavanger i september 1946!

 

Eg har elles i kveld fått greie på at vigsli skal ha vore BORGARLEG, ein "skandale" den gongen...  Kan henda byfogden i Stavanger har svaret?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.