Gå til innhold
Arkivverket

Dataoverføring fra gamle DA


Svein-Magnus
 Del

Recommended Posts

Hei, jeg lurer på om alle dataene fra gamle DA nå er tilgjengelige i det nye søket? Det er flere av lenkene jeg har til resultater i gamle DA som jeg ikke er i stand til å finne igjen i det nye søket.

Dette gjelder blant annet denne: http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=dp12011668&personpostnr=56278&merk=56278

 

Har dere noen tips for hvordan man skal gå fram for å finne slike resultater? Det virker å være svært vanskelig å få opp barndåper i resultatlisten noen ganger, men det er kanskje fordi kildene fortsatt mangler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holder på akkurat nå med å få døpte i Bergen på plass. Det er ca. 240000 personposter fra perioden 1816 til 1911 som jeg håper å få klar denne uken, men om jeg greier det er jeg nokså usikker på, det kan godt komme ut i neste uke før de er ute. I tillegg mangler ca. 1770 - -1815. Dette er data vi har, men som ikke er publisert i nye Digitalarkivet ennå. Det jobber vi også med akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.