Gå til innhold
Arkivverket

Øvre lundgård, Elverum.


Silje Lien
 Del

Recommended Posts

Hei!

Jeg er helt ny i dette, så håper dere forstår og at jeg poster dette på riktig sted.

 

Har akkurat begynt med å forske slekta mi på min mors side. Om jeg husker korrekt nå, så var min tippoldefar med på å drive frisørsalongen på Øvre lundgård. Problemet er; jeg finner ingen steder hvor jeg kan finne ut om dette er sant...

 

 

Tippoldefar:

Einar Lien

F: 6/8-1888. D: 23/2-1974.

Han var gift med Anne Lien som var F: 19/3-1883 og D: 6/5-1954.

De hadde tre barn: Mary Agnes Larsen, Erla anny Lien og min oldefar Kaare Halvard Lien.

Kaare ble født 16/6-1920 og døde 5/1-2001.

 

Jeg har heller ikke funnet foreldrene til mine tippoldeforeldre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er helt ny i dette, så håper dere forstår og at jeg poster dette på riktig sted.

 

Har akkurat begynt med å forske slekta mi på min mors side. Om jeg husker korrekt nå, så var min tippoldefar med på å drive frisørsalongen på Øvre lundgård. Problemet er; jeg finner ingen steder hvor jeg kan finne ut om dette er sant... Vet dere hvor jeg kan finne ut av det?

 

 

Tippoldefar:

Einar Lien

F: 6/8-1888. D: 23/2-1974.

Han var gift med Anne Lien som var F: 19/3-1883 og D: 6/5-1954.

De hadde tre barn: Mary Agnes Larsen, Erla anny Lien og min oldefar Kaare Halvard Lien.

Kaare ble født 16/6-1920 og døde 5/1-2001.

 

Jeg har heller ikke funnet foreldrene til mine tippoldeforeldre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 2 år senere...

Hei!

Jeg er i slekt meg deg (riktig nok litt ut), men har en del informasjon om Anne Liens mors-slekt. Jeg skulle gjerne kommet i kontakt med deg.

 

mvh

Thomas Nilssen

nilssen.thomas@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Thomas.

 

Silje har ikke vært pålogget siden 2014.

Du kan jo prøve å sende henne PM,og håpe på at hun oppdager den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.