Gå til innhold
Arkivverket

Ingen kommunikanter i Bergen


Tore Langholm
 Del

Recommended Posts

Jeg har idag prøvd den nye søkesiden for kommunikanter.  Når jeg holder alle alternativer åpne (men velger rolle kommunikant) får jeg 26855 treff.  Hvis jeg derimot krysser av for Bergen, får jeg plutselig ingen treff.

 

Jeg oppdaget dette da jeg ville se på en oppføring som jeg har funnet tidligere en gang da jeg søkte i det gamle systemet.  Da jeg satte inn fornavn og krysset av for Bergen i det nye systemet idag, fikk jeg null treff.  Litt eksperimentering viste så at avkryssing for Bergen effektivt fjerner alle sjanser for treff.  Kan dere pls fikse dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vi få på plass! Det har skjedd en feil ved at de fire listene det gjelder er havnet i feil tabell. Jeg skal få dem inn i riktig og etter nattens oppdateringer vil de være tilgjengelig for søk.

 

Tusen takk for at du meldte fra slik at vi oppdaget feilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.